13°
25.4.2024
Depeche Mode už vedia, prečo prišli o zdanlivo zdravého kolegu! Je za tým skrytý zabijak!

Milovníci Depeche Mode sa ešte stále nevedia celkom spamätať z náhleho úmrtia zakladajúceho člena tejto britskej skupiny Andyho "Fletcha" Fletchera (†60). Predtým, ako bez akýchkoľvek varovných príznakov odišiel 26. mája na onen svet, vyzeral byť celkom v poriadku. Nečudo, že to mimoriadne zasiahlo aj členov kultovej skupiny.

​"Sme šokovaní a naplnení obrovským smútkom z predčasného odchodu nášho drahého priateľa, člena rodiny a spoluhráča Andyho 'Fletcha' Fletchera," uviedli na Twitteri krátko potom, čo sa dozvedeli smutnú správu o Andym. Podrobnosti vrátane príčiny smrti u pozostalého však neboli bezprostredne k dispozícii. No po niekoľkých týždňoch rôznych klebiet o tom, čo mohlo byť príčinou tak náhleho skonu Fletchera, je to už jasné.

Podľa súdnej lekárskej správy tento zakladajúci člen britskej skupiny Depeche Mode zomrel po tom, čo 26. mája doma utrpel disekciu aorty, ako uviedli členovia kapely Dave Gahan a Martin Gore vo vyhlásení na Instagrame. Tento problém sa ťažko diagnostikuje, aj preto je úmrtnosť veľmi vysoká. Hoci zverejnili príčinu jeho úmrtia členovia kapely, požiadala ich o to jeho rodina. "Takže aj keď to bolo príliš, príliš skoro, zomrel prirodzene a bez dlhšieho utrpenia," uviedli títo dvaja hviezdni muzikanti. Nezostali však iba pri tomto oznámení, mali potrebu osloviť všetkých ich fanúšikov, ktorí prejavili s nimi veľkú účasť.

Smrť Andyho bola pre všetkých šok:

"Chceli sme na chvíľu vyjadriť uznanie za príval lásky k Andymu, ktorý sme od vás všetkých videli v posledných týždňoch. Je neuveriteľné vidieť všetky vaše fotografie, čítať vaše slová a vidieť, ako veľa pre vás všetkých Andy znamenal. Ako si viete predstaviť, bolo to pre nás prinajmenšom zvláštnych, smutných a dezorientujúcich niekoľko týždňov. Ale videli a cítili sme všetku vašu lásku a podporu a vieme, že aj Andyho rodina," pekne sa vyznali fanúšikom. Spomenuli aj to, ako pred týždňom oslávili v Londýne Andyho život.

Príspevok, ktorý zdieľa Depeche Mode (@depechemode)

"Bol to krásny obrad a stretnutie aj so slzami, ale naplneným skvelými spomienkami na to, kým Andy bol, príbehmi o všetkých našich spoločných chvíľach a niekoľkými úsmevmi. Andyho sme oslavovali v miestnosti plnej jeho priateľov a rodiny, našej najbližšej rodiny z DM a mnohých ľudí, ktorí sa v priebehu rokov dotkli Andyho a nášho života. To, že sme boli všetci spolu, bol veľmi výnimočný spôsob, ako si Andyho pripomenúť a odprevadiť ho. Preto vám ďakujeme za všetku lásku, ktorú ste Andymu a jeho rodine a priateľom prejavili v posledných týždňoch. Úprimne to pre nás všetkých znamená celý svet. Andy, budeš nám chýbať, ale určite na teba nezabudneme," krásne sa Gahan a Gore vyznali zosnulému kamarátovi. Aj keď sa s Fletchom jeho fanúšikovia naživo už nikdy nestretnú, ostane s nimi v ich srdciach a najmä - navždy v nezabudbuteľných hitoch kapely.