14°
25.4.2024
Gottova dcéra zažiarila, no najväčší hit jej ZATRHLI! Pre toto nemohla zaspievať Srdce nehasnou!

Po viackrát odkladanom galakoncerte Pocta Karlu Gottovi kvôli pandémii, sa konečne uskutočnil až dvakrát za sebou v pražskej O2 aréne 19. a 20. júna. Ako sa dalo očakávať, bola to veľkolepá show, plná speváckych hviezd. Snáď nikto, kto v hudobnom šoubiznise niečo znamená, tam nechýbal.

​Na dramaticky nasvietenú scénu nastupovali postupne známe tváre a striedali sa v interpretácii majstrových najväčších hitov a obľúbených piesní. Pre mnohých to bol zážitok na celý život. Televízni diváci by mať mali možnosť si ho pozrieť zo záznamu počas vianočných sviatkov. Takto si to mal vraj predstavovať aj zosnulý Zlatý slávik, ktorému hneď na začiatku programu všetci vzdali hold dlhotrvajúcim potleskom v stoji.

V plejáde hviezd vynikla najviac jeho dcéra Charlotte. Aj keď snáď všetci očakávali, že zaspieva obrovský hit Srdce nehasnou, ktorý naspievala so slávnym otcom krátko pred jeho skonom, nestalo sa tak. No nemenej dojala pesničkou Zvonky štěstí ruka v ruke so speváčkou Darou Rolins. Vymenili si však v piesni party. "Ja sama som mala obrovskú trému, pretože sme si vymenili úlohy a ja som spievala Karlov part a ona bola za malú Darinka. Charlottka to ale zvládla fantasticky a jej otecko by bol na ňu pyšný. Keby som sedela v publiku, dojalo by ma to k slzám," pochválila pre Blesk začínajúcu speváčku ostrieľaná slovenská hviezda Dara.

Charlotte si so svojim otcom stihla zaspievať v spoločnej piesni Srdce nehasnou:

Slávnu pieseň Srdce nehasnou zaspieval napokon frontman skupiny Kryštof, Richard Krajčo, ktorý ju aj zložil. "S Ivanou Gottovou sme to riešili už niekoľkokrát a máme na to rovnaký názor," začal s vysvetľovaním pre Blesk, prečo Charlotte pieseň spievať nemohla. "Podľa toho, čo tá pieseň nesie, by som sa staval do úlohy Charlottinho odchádzajúceho otca. To by bolo pre ňu bolestivé, tak sme sa rozhodli ju predviesť tak, ako vznikla. Len s gitarou," dovysvetľoval Krajčo dôvod, prečo sa tak rozhodli. Hoci to iste mnohých tak trochu sklamalo, dôvod je celkom rozumný a pochopiteľný. Charlotte si zrejme slávny, dojímavý duet skutočne nemôže zaspievať už s nikým iným.

Charlotte si napokon na spomienkovom koncerte zaspievala duet Zvonky štěstí s Darou Rolins:

Príspevok, ktorý zdieľa Dara Rolins (@dararolins_vermi)

Takto si Charlotte zaspievla Zvonky štěstí pred pár rokmi s otcom: