Zatiahnuté, dážď
24.4.2024
Stouni zrušili koncert hodinu pred vystúpením! Jagger mal na to vážny dôvod!

V Amsterdame nastalo veľké sklamanie, keď zástupcovia organizátora koncertu slávnej skupiny Rolling Stones prišli na pódium informovať publikum len hodinu a pol pred začiatkom o jeho zrušení. Mick Jagger (78) bol totiž na poslednú chvíľu pozitívne testovaný na koronavírus.

"Nemôže spievať, nemôže hrať. Dnes večer nebude žiadna šou... je to tak, ako to je," oznámil moderátor tisícom prítomných fanúšikov legendy. Skupina svoj koncert v Johan Cruijff Arene odložila na neurčito. "Rolling Stones sa hlboko ospravedlňujú za dnešný odklad, ale bezpečnosť divákov, hudobníkov a personálu turné musí mať prednosť," uviedli organizátori. ​Rocková superstar Mick Jagger začal údajne pociťovať nepríjemné príznaky choroby po príchode na amsterdamský štadión, kde sa mal koncert konať, ako uviedla skupina. "Je mi veľmi ľúto, že sme museli na poslednú chvíľu odložiť vystúpenie v Amsterdame. Nanešťastie som mal pozitívny test na COVID," ospravedlnil sa Jagger na Instagrame a prisľúbil, že koncert uskutočnia čo najskôr a fanúšikovia budú čoskoro informovaní. Zároveň poďakoval všetkým za trpezlivosť a pochopenie. Skupina je v súčasnosti na turné Sixty, v rámci ktorého plánovala odohrať 14 koncertov v 10 európskych krajinách.

Vstupenky na pôvodný koncert budú po preložení koncertu platné na nový termín. Stones už doteraz odohrali tri koncerty zo svojho turné, vrátane jedného v Spojenom kráľovstve na Anfielde v Liverpoole. Ďalšie dva termíny sú naplánované v Spojenom kráľovstve v rámci hudobného festivalu BST Hyde Park. Počas nasledujúcich desiatich dní sú v pláne aj ďalšie dve vystúpenia, a to vo Švajčiarsku a Taliansku. Zatiaľ ale nebolo oznámené, či sa tieto koncerty uskutočnia podľa plánu. S veľkou pravdepodobnosťou však nie.

V klipe k piesni Anybody Senn My Baby od Rolling Stones si v roku 1997 zahrala aj krásna Angelina Jolie:

Na turné Rollings Stones sprevádza skupinu po skone ich dlhoročného bubeníka Charlieho Wattsa, ktorý zomrel 24. augusta 2021 vo veku 80 rokov, talentovaný multiinštrumentalista Steve Jordan (64). V prerušenom vlaňajšom turné No Filter Tour 26 po USA  pokračovali vďaka nemu od septembra v kocnertovaní. "Kapela chce koncert urobiť ako oslavu jeho života. Bol pre nich ako brat, ale vedia, že by sa mu nepáčilo, keby zrušili koncerty. Charlie im dal po operácii požehnanie, aby vycestovali na turné bez neho, takže si budú ctiť jeho želanie," uviedol vtedy informovaný zdroj z hudobného prostredia. Teraz už záleží najmä na tom, aby sa z covidu rýchlo a bez následkov vystrábil aj pomaly osemdesiatročný rockový dinosaurus Jagger.

Kapela oznámila náhle zrušenie šou súvisiace s pozitívnym testom na COVID svojim fanúšikom prostredníctvom sociálnych sietí: