25.4.2024
Česi vo vytržení! Opäť k nim mieri Johnny Depp, no nejde tam LEN žúrovať!

Pre Johnnyho Deppa (58) je hudba zrejme srdcovou záležitosťou. Nasvedčuje tomu fakt, že radšej oželel účasť na konečnom verdikte súdu vo Virgínii s jeho exmanželkou Amber Heard, len aby mohol začať s vystúpeniami s Jeffom Beckom (77), jedným z najlepších rockových gitaristov sveta. Koncertné turné po Británii začali v Londýne, a keď na pódium vyšiel Johnny, ľudia šaleli.

​Johnny Depp z pódia povedal návštevníkom: "Spoznal som toho chlapa pred piatimi rokmi a odvtedy sme sa neprestali smiať. Vlastne sme urobili album. Neviem ako sa to stalo. Vyjde v júli." Ešte pred mega turné Beck odštartuje ďalšie mesačné turné po Európe, ktoré sa začne 19. júna, kde by ho mal taktiež sprevádzať Depp. A čo je veľmi potešujúce, jeden koncert sa má uskutočniť aj v Prahe.

Osemnásobný držiteľ Grammy a člen Rockovej siene slávy Jeff Beck príde 11. júla do pražského Fóra Karlín. Pre čekých fanúšikov Johnnyho Deppa je iste najlákavejšie na koncerte práve to, že slávneho hudobníka bude sprevádzať tento ešte slávnejší špeciálny hosť, herec a hudobník. Už pred dvoma rokmi spolu nahrali pieseň Isolation. Beck sa ale už predtým objavil v skladbe Deppovej klasickej rockovej superskupiny Hollywood Vampires. "Keď sme s Johnnym začali spolu hrať, skutočne to zapálilo nášho mladíckeho ducha a kreativitu," uviedol Beck vo vyhlásení. "Žartovali sme o tom, že sa opäť cítime ako osemnásťroční, a tak sa to jednoducho stalo aj názvom albumu," dodal k názvu albumu, s číslom 18.

Vypočujte si Johnnyho spev, práve s Beckom po boku:

LP s 13 skladbami je z veľkej časti albumom coverov, Depp a Beck spracovali rôznorodú škálu interpretov od Beach Boys a Marvina Gayeho až po Killing Joke a Velvet Underground. Na albume 18 sa však nachádza aj dvojica Deppových originálov. Sú to ich prvý singel "This Is a Song for Miss Hedy Lamarr", s ktorým debutovali na pódiu, a "Sad Motherfuckin' Parade". Album obsahuje aj ich prvú zverejnenú coververziu skladby "Isolation" od Johna Lennona, ktorá vznikla z ich spolupráce v roku 2020.

Príspevok, ktorý zdieľa Johnny Depp (@johnnydepp)

Obidvaja hudobníci sú zo spolupráce nadšení a navzájom si preto aj radi polichotili. Depp sa vo vyhlásení vyznal: "Je to mimoriadna česť hrať a písať hudbu s Jeffom, jedným zo skutočných velikánov a niekým, koho mám teraz tú česť nazývať svojím bratom," Ani Beck vo svojom vyhlásení v chvále nezaostal. K skladbe This Is a Song for Miss Hedy Lamarr povedal: "Bol som z nej unesený. Táto pieseň je jedným z dôvodov, prečo som Johnnyho požiadal, aby so mnou nahral album." Šťastlivci, ktorí získajú vstupenky na ich pražský koncert, sa budú môcť o ich výkonoch v uvedených skladbách presvedčiť na vlastné uši aj oči. Vďaka Deppovi to bude 11. júla  nepochybne vypredaná akcia.