11°
29.3.2024
Opustil by ju v čase choroby?! Hovorí sa o kríze v manželstve Zagorovej a Margitu, spevák reaguje!

Hovorí sa, že bez vetra sa ani lístok nepohne, ale to, o čom sa pošuškáva v súvislosti s Hankou Zagorovou (75) a jej manželom Štefanom Margitomu (65, je naozaj k neuvereniu. Zdravotne ťažko skúšaná speváčka už takmer dva roky nemôže vystupovať, napriek tomu ale nerezignuje a verí, že sa tak ešte stane. Na radu lekárov ešte stále oddychuje, zatiaľ čo jej manžel už naplno koncertuje. Práve to možno zapríčinilo reči, že ju opustil. Aj keď možné je všeličo a dlhodobý stres z jej vážnych zdravotných problémov ho mohol psychicky nalomiť, no ešte donedávna boli s Hankou ako hrdličky. Koncom apríla sa fotili aj so svojím "adoptovaným" vnúčikom a vyzerali spokojne.

​Po tom, čo speváčku poriadne potrápil v roku 2020 covid, vzápätí prišli vážne komplikácie s krvou. Už roky mala pritom s jej chronickou chorobou pokoj. Podarilo sa ju dostať do stabilizovaného stavu vďaka bylinám, ktoré Zagorovej poradil liečiteľ. Covid jej však všetko v tele rozhádzal a choroba sa vrátila. Vlani od augusta chcela osláviť jej životné jubileum koncertnou šnúrou, ale na radu lekárov ju zrušila kvôli postcovidovému syndrómu. Nemala dosť síl, aby ich ustála. Akoby to všetko nestačilo, koncom roka si zlomila tri stavce na chrbtici a musí odvtedy nosiť korzet, navyše jej diagnostikovali aj osteoporózu. To všetko sympatickej speváčke iste na nálade nepridalo, a azda aj v manželstve sa objavili mráčky.

Po celý čas ale rodený Košičan, operný spevák Štefan Margita, stál pri manželke. Keď bola v nemocnici, nosil jej všetko, čo potrebovala a keď prišla domov, čakali na ňu jej obľúbené kuracie rezníky, ako sa vtedy pochválil. Ratoval ju aj keď si poškodila chrbticu. Vždy sa o nej vyjadroval iba pekne. Ale údajne v minulosti už párkrát došlo ku kríze v ich vzťahu.

Hana Zagorová je jedna z najúspešnejších českých speváčok vôbec, ešte donedávna aktívne koncertovala. Zdravotné komplikácie však spôsobili zrušenie mnohých jej výstúpení:

Speváčka nemá napriek intenzívnej liečbe ešte stále dostatok síl na to, aby mohla konečne vystúpiť na pódium pred svojich fanúšikov. Je pre ňu najmä po psychickej stránke veľmi ťažké, že nemôže koncertovať. Ale ešte nejakú dobu bude musieť byť trpezlivá a s ňou aj jej manžel. No kontroverzný majiteľ a moderátor českej súkromnej televízie Jaromír Soukup (53) prekvapil tvrdením, že je mu ľúto, že sa manželstvo Zagorovej rozpadá, píše portál Ahaonline"Páči sa mi pani Zagorová. Poznám ju osobne, videli sme sa možno päťkrát, dokonca sme boli na spoločnej večeri s jej manželom. Je to také zvláštne. Hana Zagorová sprevádzala Štefana Margitu na každom koncerte, teraz to už tak nie je. Štefan Margita stále vystupuje po celom svete. Ak jeho manželka nie je na tom dobre, zdá sa mi logickejšie, že sa o ňu bude starať," nahlas sa zamýšľal nad pomermi v manželstve.

Štefan Margita je stále žiadaný umelec, koncertovania sa nevzdáva ani v náročných časoch, ktorým prechádza údajne jeho manželstvo s vážne chorou Hanou Zagorovou:

Reči o kríze v manželstve a zdanlivom odcudzení ale Margitu nenechali ľahostajným. "Po koncerte sa vždy vraciam domov," namietal operný spevák pre Rytmus života a dodal, že doma je všetko v najlepšom poriadku. "Teraz je práve Hanka tu," uviedol na dôkaz a zrejme mu možno veriť. Bol by to poriadny podraz, ak by Hanku opustil po toľkých rokoch práve teraz, keď ho potrebuje azda najviac. To by mu neodpustili ani fanúšikovia, lebo hoci je známy, predsa len oveľa väčšou hviezdou, obľúbenejšou u celých generácií Čechov aj Slovákov, je jeho manželka. A Štefan to iste dobre vie.