16°
26.4.2024
Obrovské prekvapenie! Nikto netušil, že sú vôbec v očakávaní, spevák sa zrazu pochválil BÁBOM!

Iba nedávno zdieľal britský spevák, hudobník a skladateľ Ed Sheeran (31) fotografiu so svojou manželkou Cherry Seaborn, keď oslavovali jej 30. narodeniny. Vidieť na nej speváka, ako sa nežne túli ku svojej drahej polovičke v hojdacej sieti. Aj keď sa Sheeran so svojimi piesňami dlhodobo drží na vrchole svetových rebríčkov a patrí k najlepšie zarábajúcim spevákom, súkromie s rodinou má absolútnu prioritu. Až takú, že sa o ňom nevie takmer nič, zdá sa. Najnovšie totiž vo štvrtok na prekvapenie všetkých zdieľal na Instagrame fotografiu s bielymi detskými ponožkami položenými na pletenej deke.

​Tento príspevok doplnil Ed titulkom: "Chcem vám všetkým oznámiť, že sa nám narodilo ďalšie krásne dievčatko. Obaja sme do nej tak zamilovaní a sme nadmieru šťastní, že sme štvorčlenná rodina". Jeho fanúšikovia, ktorých je na sociálnej sieti 38 miliónov, boli z oznámenia nadšení a tisíce z nich šťastným rodičom poblahoželalo. Jeden z komentujúcich napísal: "Gratulujem!! Neuveriteľná správa." V inom komentári stálo: "Juuuj! Ďalšie dievčatko, ako ste chceli!" A ďalší pridal: "Wow! Gratulujeme Edovi a Cherry! Ste takí šťastní, že ste boli obdarovaní ďalším dieťaťom!" No, to, že hviezdny spevák so svojou manželkou čakali dieťa, sa im podarilo úspešne utajiť.

Sheeran a Seaborn majú už jednu spoločnú dcéru menom Lyra Antarctica, ktorá sa narodila v roku 2020.  Zdá sa, že ponožky volia ako tradíciu na oznámenie príchodu ich dieťaťa, lebo aj narodenie staršej dcérky oznámili takýmto milým detailom. "Minulý týždeň za pomoci úžasného pôrodného tímu porodila Cherry krásnu a zdravú dcéru - Lyru Antarcticu Seaborn Sheeran. Sme do nej úplne zamilovaní. Mamičke aj bábätku sa darí úžasne a my sme teraz v siedmom nebi," napísal vtedy nadšený novopečený otecko.

Ed sa v svojej nedávnej tvorbe nevyhol ani aktuálnej téme vojny na Ukarajine, videoklip k piseni 2step nakrútil iba krátko pred inváziou:

Vlani v júni Sheeran v rozhovore pre SiriusXM povedal, že otcovstvo je "to najlepšie, čo sa mi kedy stalo. Viem, že to znie ako klišé, ale je to úžasné. Milujem to." Ale uvedomuje si, že to nie je vždy jednoduché. "Myslím si, že má toľko rôznych stránok a podôb. Sú ťažké dni. Sú úžasné, ľahké dni. Je to jednoducho horská dráha emócií," vysvetlil vtedy teraz už dvojnásobný otec. Všetko si odteraz bude užívať dvojnásobne. Nezanedbáva pritom ani svojich fanúšikov, pre ktorých skladá stále nové piesne a koncertuje po celom svete. Chvíle s rodinou sú pre neho o to viac vzácnejšie.

Ed Sheeran oznámil príchod druhého dieťatka do rodiny celkom minimalistickou fotkou:

Príspevok, ktorý zdieľa Ed Sheeran (@teddysphotos)