12°
25.4.2024
Splní mu posledné prianie týkajúce sa dcérky! Ivana Gottová spraví, čo si Kája želal!

Viackrát odložené koncerty kvôli covidu Pocta Karlu Gottovi sa snáď už konečne v júni uskutočnia. Prípravy na toto očakávané podujatie sú v plnom prúde. Bude to sviatok českej hudby, keďže 19. a 20. júna 2022 sa na jednom pódiu stretne viac ako štyridsať popredných spevákov domácej hudobnej scény. Počas oboch večerov zaznejú desiatky známych piesní Karla Gotta (†80), vrátane hitov Lady Carneval, Choď za šťastím, Trezor, Co sudičky přejí nám či Srdce nehasnou.

​Na sociálnych sieťach zdieľala svoju radosť hlavná organizátorka týchto koncertov, Ivana Gottová. "Verím, že sa nám všetko podarí tak, ako by si to želal sám Karel. Vaša Ivana," zverila sa so svojím želaním. Predbežný scenár rozlúčkového koncertu napísal vraj samotný Karel Gott v čase, keď vedel, že mu zostáva len niekoľko mesiacov života. "Bola na to potrebná riadna dávka odvahy," povedal pred časom Gottov priateľ a jeden zo scenáristov koncertu Radan Dolejš.

Na scenári sa ale výrazne podieľala aj Ivana Gottová. Medzi účinkujúcimi speváckymi hviezdami sa tak objaví aj Charlotta Gottová (16), ktorá svoj spevácky talent predviedla ešte počas života svojho otca. Ten o jej talente na spev nepochyboval a podporoval ju v tom ako len mohol. A výsledok sa dostavil. Stihol s ňou na rozlúčku naspievať pieseň Srdce nehasnou od Richarda Krajča na jeho špeciálnu objednávku. Stal sa z nej obrovský hit a akoby tak Gott dcére odovzdal spevácku štafetu, čo bolo jeho obrovské prianie. Možno vystúpením na koncerte jeho dcéra už skutočne naštartuje kariéru, ako si jej otec želal.

Dojmite sa pri počúvaní jednej z posledných piesní zosnulého majstra:

Zrejme práve pieseň Srdce nehasnou Charlotka zaspieva na koncerte, no kto bude ten druhý v duete ešte jasné nie je. Účasť prisľúbila aj dvadsaťnásobná zlatá slávica Lucie Bílá, aktuálny víťaz Českého slávika Marek Ztracený a tiež Monika Absolonová, Monika Bagárová, Václav Noid Bárta, Bára Basiková, Petr Bende, Ondřej Brzobohatý, Eva Burešová, Ilona Csáková, Dasha, Michal David, Gabriela Gunčíková a Petra Janů, Petr Kolář, Markéta Konvičková, Jan Kopečný, Richard Krajčo, Olga Lounová, Leona Machálková, Leoš Mareš, Štefan Margita, Tereza Mašková, Bohuš Matuš, Adam Mišík, Jitka Molavcová, Dara Rolins, Ondřej Ruml, Felix Slováček, Jiří Suchý, Eva Urbanová, Josef Vágner, Hana Zagorová, Jitka Zelenková, Josef Zíma, 4 tenori a ďalší. Sprevádzať ich bude kapelník Pavel Větrovec a jeho Band a Epoque Orchestra. Špeciálnym hosťom bude herečka Jiřina Bohdalová a večerom bude sprevádzať moderátor Libor Bouček.

Príspevok, ktorý zdieľa Karel Gott Agency (@karelgottagency)

"Som rada, že sa podarilo uskutočniť aj toto želanie môjho manžela. Po úspešnom vydaní jeho autobiografie Moja cesta za šťastím a premiére celovečerného dokumentu Karel je tento koncert ďalším z projektov, ktoré sám načrtol ešte počas svojho života, a my sa snažíme jeho predstavu čo najlepšie naplniť," zverila sa Ivana Gottová. Už len zostáva dúfať, že sa nič nepokazí a všetci tí, čo majú už dlhú dobu na tento špeciálny koncert zakúpené vstupenky na predchádzajúce neuskutočnené termíny sa ho konečne dočkajú. Organizátorom sa dokonca podarilo nejaké miesta ešte pridať. Na Slovensku zatiaľ podobný event neohlásili.