15°
Svetozár
16.5.2024
Vojnar a Vondráčková sa rozišli! Luciu už vídať s iným mužom, TOTO k tomu moderátor prezradil!

Opäť sa aj v prípade Lucie Vondráčkovej (42) a Petra Vojnara (46) potvrdilo, že bez vánku sa ani lístok nepohne. Už niekoľko mesiacov sa verejne špekuluje, že pár, ktorý svoj vzťah potvrdil vlani v auguste, je už nejakú dobu minulosťou. Pred Vianocami v talk show Jana Krausa Lucie Vojnara vôbec nespomenula, ba tvrdila, že zamilovaná byť už nepotrebuje a v relácii Face to Face odpovedala na otázku o svadbe, že myslí, že sa jej to už v tomto živote netýka. Aj v januári sa priamej odpovedi vyhla.

"Chcem sa vyjadriť k svojej práci, nie k tomu, o čom sa špekuluje. Je mi jedno, o čom sa špekuluje. Počkajte o mesiac. Budú veci, ktoré budú nasledovať. Počkajte do marca," obratne vtedy odpovedala Lucie s dodatkom, že teraz nie je na to ten správny čas. Hoci sa pár prednedávnom spolu objavil aj v televíznom programe, v skutočnosti sa nakrúcal vlani koncom novembra. No aj keď stáli vedľa seba, divákom neuniklo, že medzi nimi neprebieha žiadna interakcia. Ešte začiatkom novembra sa obaja zúčastnili vernisáže výstavy o psoch, kde sa k sebe mali a občas si dali pusu aj pred prítomnými fotografmi.

​Po marcovom termíne, na ktorý sa odvolala Lucie v januári, je naozaj jasné, že pár už s Vojnarom spolu netvorí. Celkom otvorene to svojimi slovami potvrdil pre eXtra.cz samotný herec a moderátor. "Keď sa pýtate, tak áno. Nejakú dobu sa už nevídame. Ale je to súkromná vec, viac o tom hovoriť nechcem,"  prezradil na rovinu Petr Vojnar a naznačil aj dôvod, prečo si zatiaľ podrobnosti o ich rozchode necháva pre seba. "Na začiatku vzťahu, a vôbec celkovo, som bol vždy ku všetkým priateľský, úprimný a otvorený, ale v poslednom čase a špeciálne v tomto prípade mi to neprinieslo veľa šťastia. Možno niekedy v budúcnosti," vysvetlil a z jeho slov cítiť značné sklamanie.

Lucie sa s Petrom zoznámila pri nakrúcaní videoklipu k piesni Potřebuju pauzu:

Svojim spôsobom rozchod s Vojnarom už potvrdila aj Vondráčková na sociálnej sieti. "Niekedy sa to tak stáva. Z lásky je priateľstvo. Zažili ste to?" spolu s odpoveďou položila jej zvedavým sledovateľom otázku aj ona. Tým ich zároveň vyzvala, aby sa s ňou o ich vzťahové príbehy podelili.

Vojnar si po rozchode užíval výlet v zámorí:

Príspevok, ktorý zdieľa Petr Vojnar (@petrvojnar)

Zrejme nebude iba náhoda, že sa Vojnar rozhodol zmeniť svoj status niekoľko dní po tom, čo sa v Exprese objavili fotografe Lucie zo sushi baru v Prahe s dvakrát rozvedeným hercom Gustávom Bubníkom (59), ktorý prepožičal v dabingu svoj hlas hercom ako Tom Cruise či Charlie Sheen. Potom sa spolu prešli v družnom rozhovore až k Luciinmu domu, kam ju herec odprevadil. No netreba za tým hľadať hneď vzťah, môže to byť iba džentlmenské gesto od dobrého kamaráta. Žiadne dotyky sa nekonali, no nečudo, že Vojnar radšej potvrdil rozchod, ako byť u ľudí za paroháča.