20°
Florián
4.5.2024
Manžel ju znovu opustil, a tak balí kufre! Ani kritika ale Gottovú nezastavila, aby si TOTO rozmyslela!

Po krátkej týždňovej návšteve Prahy v januári sa Dominika Gottová (48) vrátila späť do Helsínk za svojím manželom Timom Tolkkim (56). Dlho sa ale z jeho prítomnosti netešila. Ako sa dalo čakať, opäť odišiel do Ameriky, kde sa zdržiaval posledné roky v slnečnom Mexiku. Tentokrát ale podľa slov Dominiky zamieril do USA, kde koncertoval, ale zakrátko sa presunul do konca mája do Južnej Ameriky. Za koncerty tam síce vraj ktovieaký honorár, no v rodnom Fínsku neprichádzajú ponuky žiadne. Peniaze potrebuje, a tak sa snaží, ako sa dá. Na sociálnej sieti vyzýva sledovateľov, aby si zaplatili u neho kurz hrania na gitaru, za ktorý ponúka zľavu.

​Ani Dominika to nemá s prácou ľahké. Aj keď sa jej koncom decembra podarilo urobiť skúšku na prácu v bezpečnostnej službe, ponuky na prácu neprišli. Čaká ju ale ďalší kurz a skúška. "Teraz to bude trochu akčnejšie, naučím sa aj rôzne druhy sebaobrany. Po absolvovaní kurzu budem môcť pracovať ako bezpečnostný pracovník na letisku alebo v banke. Opýtala som sa pani, ktorá túto prácu vykonáva a je staršia ako ja, ako to zvláda. Povedala, že je úplne v poriadku, takže sa na to veľmi teším," prezradila najstaršia Gottova dcéra  pre Expres jej ďalšie plány. Kým nezíska prácu, žije len zo sociálnej podpory a príležitostných zárobkov z Prahy, ako to bolo naposledy v prípade nahratia šansónu Pro Tebe.

V piesni v podaní talianskeho speváka a podnikateľa Gabriela Grillottiho (62),  ktorý žije dlhé roky v Prahe, odrieka vyznanie svojmu slávnemu zosnulému otcovi. Grillotti pieseň aj zložil a na spoluprácu oslovil Dominiku už na jar minulého roku. Vtedy ju aj spolu nahrali a zároveň nakrútili na video, ale kvôli pandémii covidu jgu nestihli zverejniť. Stalo sa tak až koncom tohto januára, ale pieseň bola podrobená veľkej kritike. "Je sto rokov za opicami! V populárnej hudbe neexistuje pojem gýč, ale pojem s*ačka. Ano, to platí aj o klipe," zhodnotil dielko veľmi drsne napríklad aj rozhlasový dramaturg Josef Vlček. Grillotti sa však znechutiť nedal a chce s Dominikou nahrať aj verziu v nemčine. Kvôli tomu sa Gottova dcéra chystá opäť do Prahy.

Pieseň Pro tebe, v podaní Gabriella Grilottiho a Dominiky Gottovej by sa mala dočkať aj nemeckej verzie:

Nebude to však na dlhšiu dobu, či nebodaj na stálo, ako sa podaktorí domnievajú. Ako dlho tu zostane, prezradil novinár a jej blízky priateľ Luboš Procházka. "Ano, je to pravda. Dominika priletí niekedy koncom apríla, pravdepodobne okolo 25. Zdržať by sa mala asi štyri dni, a to kvôli práci. S Gabrielem Grillotim se dohovárali na tom, že nahrajú nemeckú verziu ich spoločnej piesne a tiež k nej nakrúti videoklip. O žiadne sťahovanie do Česka sa tak nejedná," uviedol Procházka pre ŽivotvČesku.cz všetky reči na pravú mieru. Je však na pováženie, či si s ňou na nemeckom trhu neurobia skôr hanbu, ako sa stalo v Česku. S Procházkom Dominika vydala predvlani knihu o jej otcovi, pričom sa nevyhli ani škandálu. Teraz možno tiež s jeho pričinením píše údajne ďalšiu, ba jej manžel Timo sa zastrája, že píše o bývalom svokrovi tiež a uverejní v nej vraj veľké škandály, napríklad aj o Ivane Gottovej. Snáď z toho, ako z väčšiny jeho plánov, napokon vzíde.

Dominikin manžel, hudobník Timo Tolkki sa teší popularite najmä v krajinách južnej Ameriky: