14°
Gertrúda
19.5.2024
Obavy o Zagorovú narastajú! Kamarátom prestala dvíhať telefón!

Obavy o Hanku Zagorovú (75) má iste veľa jej priaznivcov. Veľmi by chceli, aby sa dala do poriadku po prekonanom ťažkom covide a následnými komplikáciami s krvou, ale stále to dobre nevyzerá. Jej zdravotné problémy sa ťahajú s prestávkami už od jesene 2020. Ešte vlani v júli sa tešila na šnúru koncertov k jubilejným narodeninám, ale v auguste ich musela na odporučenie lekárov zrušiť. Cítila sa byť slabá a náročné koncerty by neustála. Dúfala, že odspieva pre svojich fanúšikov aspoň Vianočný koncert, ale v novembri sa jej po úraze nalomili stavce a bolesť jej v tom bránila. Nakoniec ale aj tak rozhodlo, že sa kvôli covidu všetky podujatia zrušili.

​Koncert preložili na 6. apríla, týždeň pred Veľkou nocou. Ale opäť vyzerá, že sa neuskutoční. Do úvahy zatiaľ neprichádzajú ani spoločné vystúpenia Zagorovej s Petrom Rezkom (79), ktoré boli naplánované tiež už dávnejšie. Situáciu komentoval pre časopis Sedmička aj samotný spevák."Stále sme ešte na štartovacej čiare. Momentálne sa má práca týkať len vystupovania s mojou kapelou, pretože Hanka je stále dlhodobo v rekonvalescencii, takže ten projekt s ňou zatiaľ stojí," opísal Rezek koncom februára realitu. Na spoločné vystúpenia s jeho dlhoročnou kolegyňou a zároveň priateľkou sa tešil. "Hanka teraz dochádza na nejaké rehabilitácie, tak dúfame, že to bude rýchlo v poriadku a zas sa to všetko rozbehne,“ prezradil.

Optimisticky videl všetko prednedávnom v súvislosti s manželkou aj Štefan Margita (65). Tvrdil, že sa Hanka cíti skvelo a čoskoro sa vráti na pódiá. Buď sa niečo náhle zmenilo, alebo to bolo len jeho želanie, lebo okolo Zagorovej a jej návratu na scénu nastalo ticho. Nevie sa, ako na tom aktuálne je po zdravotnej stránke, no povráva sa, že nie je na tom dobre ani po psychickej stránke. Hanka sa dokonca prestala kontaktovať aj s priateľmi a členmi svojej kapely. Tak to bolo ale aj v minulosti, keď sa podrobovala liečeniu krvi v nemocnici. Zrejme potrebuje mať pokoj, aby sa zbytočne nevysilovala.

Vypočujte si pieseň od Hany Zagorovej s názvom Já nemám strach:

Aj jej dobrý kamarát Petr Rezek potvrdil, že o nej nič nevie práve preto, že sa s ňou nedokáže spojiť. "Ja vás strašne sklamem, pretože my s Hankou tiež nekomunikujeme. Zrejme sa lieči a neberie nám telefóny. Takže naozaj o nej neviem vôbec nič. Vieme len to, že sa lieči a snaží sa dať dokopy. Inak nič neviem, pretože tá komunikácia hrozne viazne. My ju ani nechceme nijako obťažovať, pretože potrebuje mať čas sama na seba, takže veríme, že to bude dobré, " vyjadril sa Rezek, ktorého viaže s Hankou priateľstvo už dlhé roky, ale ani on nedokáže posúdiť, čo presne stojí za mlčaním Hanky. Všetci veria, že skutočne len naberá sily a nie je za tým jej zlý zdravotný, či psychický stav, ako sa začína klabetiť.

Hanka musela kvôli zdravotným komplikáciám opäť zrušiť plánované koncerty. Fanúšikovia si však najmä želajú speváčkine skoré uzdravenie: