17°
Žigmund
2.5.2024
Kodym je vonku z odvykačky, zamieril rovno na krst! Podávali tam alkohol a TAKTO to dopadlo!

Iba pred pár dňami si prišla Zuzana Kodymová pre manžela Roberta Kodyma (55) do liečebne v Červeném Dvoře, kde klientov liečia zo závislostí na návykových látkách a patologickom hráčstve. Strávil tam mesiac a podľa niektorých tamojších klientov sa veľmi nepodroboval prísnej disciplíne, ktorá sa inak od každého pacienta prísne vyžaduje. No zdá sa, že to aj tak pomohlo, Kodym sa ukázal v spoločnosti a vyzeral spokojne.

​Pre kapelu Lucie, s ktorou Kodym hrá, je dôležité, aby sa gitarista dal dokopy pred chystaným letným turné. "Máme sa vidieť na skúške asi štrnásť dní pred prvým koncertom, a ten je niekedy v júni. Tak som teda zvedavý, ako bude Robert vyzerať,“  prezradil už pred pár dňami kolega Kodyma z kapely Lucie, klávesák Michal Dvořák (56), ktorý netušil o jeho liečení. No členovia kapely sa v kompletnej zostave videlu už teraz na krste svojej knihy fotografií. Roberta do kníhkupectva Luxor sprevádzala jeho manželka Zuzana a ich krásna dcéra Amélia Anna (17).

Kodym bol vo výbornej nálade a prirodzene sa zapájal do rozprávania o príbehoch k fotografiám v knihe. Potom ale nastal moment, keď sa prítomní trochu zarazili. Počas krstu priniesol čašník sekt, ale Kodym sa ho ani nedotkol. Namiesto neho si dal pohár minerálky, s ktorým si ťukol a pripil s Davidom Kollerom (61), Michalom Dvořákom (56) a P. B. CH. (57). Aj keď sa to podľa slov zdroja z liečebne nezdalo, predsa len mesačný pobyt v známej protialkoholickej liečebni mal na neho dobrý vplyv.

Kapela Lucie patrí právom medzi najlepšie hudobné zoskupenia na českej aj slovenskej scéne, o čom svedčí aj obrovská fanúšikovská základňa v oboch krajinách. Pozrite si zábery z live koncertu s piesňou Amerika:

Práve vďaka klobúku ho spoznali aj pacienti liečebne. "Keď sme ho po prvýkrát videli, robili sme si z neho srandu, čo je to za exota. Potom nám došlo, že je to Robert Kodym. Bez toho klobúku by ho nikdo nepoznal," povedal nemenovaný zdroj z liečebne. Aj jeho jediná krásna dcéra, ktorá sa na neho podobá, si nasadila na hlavu jeho klobúk, keď ho napodobňovala v jednom klipe. Jednoducho klobúk patrí k jeho imidžu a treba uznať, že mu aj pristane. Kapela sa už teraz teší na svoje koncertné turné a snáď sa Robert do neho zapojí naplno.

Krstu fotografickej knihy kapely sa zúčastnil aj Robert Kodym, ktorý sa nedávno vrátil z liečenia zo závislosti:

Príspevok, ktorý zdieľa LUCIE official (@skupina_lucie)