10°
Danica, Dana
16.4.2024
Adele poriadne prekvapila! O zásnubách zahmlieva, zato o TEHOTENSTVE to povedala otvorene!

Pre speváčku Adele (33) zrejme znamenajú partnerské vzťahy naozaj veľa. Ona sama zažila, čo je to vyrastať bez otca, a tak iste nechcela, aby sa také niečo stalo aj jej synovi Angelovi (9). S jeho otcom sa však pred dvomi rokmi rozišla, no na jeho výchove sa podieľajú v približne rovnakej miere, aj keď každý zvlášť. Začiatkom minulého roku si našla Adele konečne novú lásku, športového agenta Richa Paula (40), ale najavo to vyšlo až niekedy v lete. Šťastím odvtedy priam žiari, až na aktuálnu aféru spojenú so zrušením koncertov v Las Vegas. Pri priznaní, že sa turné ruší, sa rozplakala, mnohí začali špekulovať, či za tým nebude aj kríza vo vzťahu.

​Po obrovskom úspechu na odovzdávani cien Brit Awards, kam napokon prišla, hoci údajne bola jej účasť do poslednej chvíle neistá, vystúpila aj v show Grahama Nortona. Podobne ako pri preberaní troch cien pár dní predtým, aj tam sa na jej prsteníku skvel obrovský diamant. Nečudo, že moderátor rýchlo upriamil otázky na tému jej zásnub. "Keby som bola zasnúbená, myslíš, že by som to niekomu povedala?" vyhla sa protiotázkou priamej odpovedi krásna speváčka. Ďalej už na túto tému nepokračovali, zato sama Adele prezradila niečo veľmi prekvapujúce, keď odpovedala Nortonovi, kedy sa budú konať zrušené koncerty v Las Vegas.

"Musí sa to podariť na 100 % ešte tento rok. Musí to tak byť, lebo mám plány na budúci rok. Predstav si, že by som napríklad musela zrušiť koncerty z dôvodu, že čakám dieťa," šokovala odpoveďou. O otcovi evidentne plánovaného dieťaťa zrejme nikto nepochybuje. Pre slávnu speváčku je zjavne Rich Paul ten pravý, aj keď on sám sa doteraz do žiadneho manželského zväzku nehrnul, má však už tri deti. No ktovie, možno práve Adele ho natoľko očarila, že práve s ňou bude chcieť zviazať život manželstvom. V jej prípade naozaj nehrozí, že by ho chcela z nejakej zištnosti, ako to mohlo byť v doterajších vzťahoch úspešného a poriadne bohatého športového agenta.

Adele v januári mnohých fanúšikov veľmi nahnevala, keď zrušila koncerty len pár hodín pred začiatkom turné:

​Obaja sú však pracovne veľmi vyťažení, čo medzi nimi môže spôsobovať problémy, ako sa javilo v januári. No práve tehotenstvo a narodenie dieťaťa by mohlo Adele v kariére opäť na chvíľu zastaviť. To by rozhodne nepotešilo jej fanúšikov, ktorí sa poriadne dlho načakali na jej nový album. Nielen rozchod, ale aj narodenie syna Angela ju vraj stálo veľa síl. "Chvíľu mi trvalo, kým som sa dala zas dokopy. Chcela by som mať viac detí, ale až teraz, deväť rokov po narodení syna, mám pocit, že som to všetko konečne dospala," zverila sa aj s istou dávkou nadsázky vysmiata speváčka.

Adele si Brit Awards poriadne užila, žúrovala až do rána:

Príspevok, ktorý zdieľa Adele (@adele)

Možno aj vyčerpanie, keď toho mala Adele nad hlavu nielen doma, ale aj na pódiách, spôsobili rozvrat jej manželstva so Simonom Koneckim (47). Zo všetkého sa vyspovedala v jej novom úspešnom albume. O Simonovi a synovi Angelovi v ďakovnej reči po pri preberaní ceny Brits hovorila, že sú jej anjeli. "Naša rodina je oddelená, ale zvládame to výborne. Odvádzame naozaj dobrú prácu," povedala dojatá s ocenením v ruke a fanúšikov tým poriadne prekvapila. V každom prípade jej slúži ku cti, že má s exmanželom dobrý vzťah a dokáže to aj verejne povedať. To by mohlo imponovať aj jej súčasnému priateľovi, keďže to veľa vypovedá o charaktere speváčky. Už len si počkať, či skutočne na budúci rok príde správa o tehotenstve.