Jaroslav
27.4.2024
Adele sa zrútila pred očami fanúšikov! Slzy v očiach a trpké vysvetľovanie, nepomohlo!

Veľkolepé turné speváčky Adele (33), ktoré malo začať už v piatok v Las Vegas v Caesars Palace, je zrušené. Stalo sa tak iba necelý deň pred jej prvým koncertným vystúpením. Adele sa s plačom ospravedlňovala vo videu, ktoré zverejnila na Instagrame, ale nie všetci to prijali s pochopením.

​Adele ruší koncerty, na ktoré čakali jej fanúšikovia roky, pre covid. Ten sa údajne rozšíril medzi ľuďmi z pracovného tímu, ktorý zabezpečoval koncert po technickej aj organizačnej stránke. "Mrzí ma, že je to tak na poslednú chvíľu. Už viac ako 30 hodín nespíme a snažíme sa to vyriešiť, ale už nemáme čas. Polovicu môjho štábu, polovicu môjho tímu zložil covid a bolo nemožné dokončiť šou. Ja vám teraz nemôžem dať to, čo chcem, a som z toho vyčerpaná," vysvetľovala zjavne rozhodená speváčka. "Som taká rozrušená a naozaj sa hanbím a veľmi sa ospravedlňujem všetkým, ktorí sem cestovali, ešte raz," dodala Adele a uviedla, že termíny budú preložené na iný termín, ale neupresnila ho. "Je mi to veľmi ľúto, ale moja šou nie je pripravená," povedala na rovinu.

Je treba uznať, že v tejto dobe nie je ojedinelé rušiť predstavenia pre covid, ale zrušiť tak očakávaný koncert len 24 hodín pred jeho plánovaným konaním je pomerne ojedinelé, nehovoriac o takýchto superhviezdach. Vstupenky boli sprístupnené v decembri a vypredali sa za pár hodín. Odhaduje sa, že na 24 predstavení v sále, ktorá má kapacitu približne 4 200 návštevníkov, sa predalo celkovo 100 000 vstupeniek. Ich ceny sa pohybovali od 5 000 dolárov za predné tri rady, cez 860 dolárov v prednej časti sály, po 600 dolárov za horný balkón. A po vypredaní sa predávali načierno za oveľa viac.

Koncertné turné bolo veľkolepo propagované:

​Nečudo, že tí, ktorí sa chystali na prvé koncerty, boli veľmi sklamaní, mnohých to aj rozčúlilo. Na hlavu Adele sa zosypala riadna dávka kritiky. Niektorí ľudia minuli pre sen vidieť Adele naživo až tridsaťtisíc dolárov. "Viem, aké ťažké je usporiadať koncert v dobe pandémie. Ale je tiež ťažké našetriť dostatok peňazí, získať voľno v nemocnici, kde je málo personálu, rezervovať si letenku a hotel...," napísal jeden z dotknutých, zhodou oklností zdravotník. "Manžel mi zohnal lístky na Vianoce a veľmi sme sa na to tešili," stálo v inom komentári. "Ľudia so vstupenkami na prvú víkendovú show možno nebudú mať čas alebo peniaze na to, aby niečo také preplánovali," dodala expertka na zábavný priemysel Amy Campbell pre The Mirror.

Príspevok, ktorý zdieľa Adele (@adele)

Podľa odhadov speváčka predajom vstupeniek na podujatie Weekend with Adele v Las Vegas zarobila neuveriteľných 50 miliónov dolárov, pričom jedno vystúpenie jej malo priniesť rekordných 685 000 dolárov. Pritom Adele už vlani v novembri vyjadrila obavy. "Je to príliš nepredvídateľné so všetkými pravidlami a tak ďalej. Nechcem, aby niekto prišiel na moju šou vystrašený, a tiež nechcem, dostať covid," priznala krátko pred spustením lístkov do predaja. Pre návštevníkov jej koncertov stanovila veľmi prísne pravidlá. "Organizátor podujatia vyžaduje, aby všetci účastníci tohto podujatia boli plne očkovaní (14 dní po poslednom očkovaní) a mali negatívny test COVID-19 do 48 hodín pred podujatím. Na vstup na podujatie sa vyžaduje doklad o očkovaní a zároveň doklad o negatívnom teste do 48 hodín pred podujatím," vyžadovali od fanúšikov, no zjavne sa nepodarilo docieliť absolútnu ochranu pred nakazením v rámci prípravného štábu a tak majú nateraz všetci po plánoch.