26.4.2024
TOTO ešte Ewa Farna nezažila! Po 15 rokoch bez práce!

Ani tentokrát na Nový rok nezabudla česká speváčka s poľskými koreňmi Ewa Farna (28) na svojich fanúšikov. Aj keď to bolo bez fotografie zo silvestrovských osláv, pridala aspoň nejaké z príprav. Silvester a Nový rok strávila doma s manželom a ich priateľmi z kapely, čo vraj bolo po prvýkrát. Zvyčajne totiž vždy práve niekde vystupovala. Svojim priaznovcom popriala všetko dobré a zdravie, ako to býva zvykom.

Minulý rok bol pre Ewu Farnu priam prelomový. Aj keď sa veľmi nemohlo vystupovať kvôli pandemickým nariadeniam, počas pár mesiacov, keď došlo k uvoľneniu, na svojich fanúšikov s koncertami nezabudla. Odmenili sa jej za to hlasovaním v jej prospech v ankete Český Slávik, kde v kategórii speváčok predbehla dlhoročnú víťazku Luciu Bílu a skončila na prvom mieste, čo vraj bolo prekvapením aj pre ňu. Po siedmich rokoch vydala aj nový album s názvom Umami (Kořeny a křídla), ktorý zaznamenal obrovský úspech.

Že album nazvala podľa piatej chuti vysvetlila v záverečnej skladbe, ktorá je emotívnym vyznaním lásky mamy k dieťatku. V melódii piesne aj v samotnom speve je obrovská dávka nehy a hoci to nemusí byť pravidlom, posledná pieseň je skutočne vyvrcholením celého albumu, ako zhodnotili niektorí kritici. "Spoznala som piatu chuť života – materstvo," uviedla speváčka v sprievodnom texte v rámci obalu albumu. Túto svoju významnú rolu si zopakuje po druhýkrát aj tento rok, keď už onedlho očakáva narodenie druhého potomka. Jeho pohlavie si zatiaľ ponecháva iba pre seba a manžela.

Nová vianočná pieseň od Ewy Farnej s názvom Vánoce na míru tieto sviatky bodovala:

Speváčka ocenená Zlatým slávikom preto rada strávila v pokročilom štádiu tehotenstva Silvester s príchodom nového roku 2022 doma. Spoločnosť jej spolu s manželom robili kolegovia a zároveň priatelia z kapely, odkiaľ sa nedávno jej manžel, hudobník a gitarista Martin Chobot, rozhodol po rokoch odísť. "Prvý nepracovný Silvester doma po 15 rokov a práve si nevypiješ," komentovala s pobavením svoje pocity tehotná Farna na Instagrame a dodala, že aj keď nepracuje, trávi deň spolu so svojou kapelou. Pridala fotku, kde jej trojročný syn Artuš šikovne pripravoval nealkoholické drinky.

Takto veselo sa Ewa prihovorila svojim fanúšikom na Vianoce:

Príspevok, ktorý zdieľa Ewa Farna (@ewa_farna93)

Samotný príchod nového roka ale nezdokumentovala fotografiami. "Pardon, nemám žiadne fotky. Ale to neznamená, že vám želám šťastný Nový rok o niečo menej. Buďte zdraví, šťastní, naplnení a prítomní. Práve vždy tam, kde ste, iba tak sa tvoria krásne spomienky," nezabudla napísať Ewa všetkým svojim priaznivcom, ktorým môže vďačiť za jej skvelé umiestnenie v obnovenej ankete Český Slávik 2021. Farna si ale azda dá tento rok zaslúženú materskú prestávku, hoci, ako ukázala pri narodení Artuška, nemá problém koncertovať takmer do pôrodu a veľmi rýchlo sa potom aj vrátiť na scénu. Svoju prácu miluje a preto je silvestrovská pauza po 15 rokoch skutočne nečakaná.