Jozef
19.3.2024
Horšie Vianoce už ani mať nemohla! Lucie Bílá priznala trpkú skutočnosť!

Nie každému vyšli tohtoročné Vianoce tak, ako si predstavoval. Po rozchode Moniky Bagárovej, či po problémoch herečky Veroniky Žilkovej (60) so zranením oka jej psíka, sa na sociálnej sieti posťažovala aj speváčka Lucie Bíla (55). Tá mala nepríjemnú nehodu. Stačila malá chvíľa nepozornosti pred jej domom a po páde si to odnieslo jej rameno. Vianoce teda prežívala sčasti aj v zdravotníckom zariadení, kde ju museli ošetriť.

Lucie Bíla sa na Vianoce, ako snáď každý, vždy veľmi teší. Každoročne vyzdobí svoj dom ako vo vnútri, tak aj vonku, aby navodila tú správnu vianočnú atmosféru. Tento rok to nebolo inak, ale radosť jej pokazila prudká bolesť, keď spadla pred jej domom v Otvoviciach a narazila si rameno. Musela s tým odísť okamžite na ošetrenie do nemocnice a ako sa ukázalo, utrpela zlomeninu ramena, čo je na dlhšiu dobu veľmi bolestivá záležitosť. K dobrej nálade to človeku rozhodne nepridá.

O túto svoju bolestivú skúsenosť sa Lucie Bíla podelila aj so svojimi fanúšikmi na sociálnej sieti. "Chcela by som vám teraz povedať, dávajte na seba pozor, niekedy totiž stačí iba kúsok ľadu pred domom, trošku neopatrnosti a máte zlomené rameno, ako ja. Tak mi držte palce," vyžalovala sa sledovateľom a zároveň upozornila na číhajúce nebezpečenstvo počas zimy. Tá ešte len začala ukazovať svoju silu. Aj v týchto dňoch v  upozorňujú meteorológovia na hrozbu poľadovice a varujú najmä šoférov.

Lucie Bíla je už roky v spokojnom vzťahu:

Pre Luciu zlomenina ramena znamenala aj komplikácie s plánovaným vystúpením v jej pražskom divadle. Vo videu ukázala svoje zafixované rameno a zároveň sa ospravedlňovala, že zrejme bude musieť zrušiť svoju účasť na recitále s klavíristom Petrom Maláskom. "Posielam veľa sily a nech to bolí čo najmenej! Opatrujte sa a krásny koniec roka plný lásky vinšujem," odkázala Lucii v komentári k videu herečka Denisa Nesvačilová (30). "Lucka, ty si určite chcela Radka poraziť na bench, však? Ach áno, veľmi ti želám, aby si bola čo najskôr bez bolesti a zdravá. Mám to za sebou, a tak ti posielam veľmi opatrné liečivé objatie," vtipne ju zas povzbudila v komentári herečka Iva Pazderková (41).

Lucie sa s nepríjemným úrazom zverila fanúšikom na sociálnej sieti:

Príspevok, ktorý zdieľa Lucie Bílá (@luciebila)

Napriek počiatočným obavám, že bude musieť zrušiť  plánovaný koncert s Petrom Maláskom, nakoniec bolesť  prekonala a v pondelok ho predsa len odspievala. "Dokázala som to. Prišla by som za vami aj po kolenách. Aj ten ďalší koncert bude, rovnako ako ten dnešný," vyjadrila emotívne svoju radosť zo stretnutia s divákmi odhodlaná speváčka. Lucii Bílej na jej divadle, ktoré dala iba nedávno kompletne zrenovovať a zamestnala v ňom celú jej rodinu, vrátane syna, veľmi záleží. Preto si iste uvedomila, ako by asi sklamala svojich priaznivcov, keby nezaspievala na týchto posledných recitálových koncertoch v tomto roku. A to predsa nemohla dopustiť.