26.4.2024
Adele jasne ukázala svoj názor na očkovanie! Fanúšikovia by mali spozornieť!

Aj svetové hviezdy šoubiznisu majú rozdielne názory na pandémiu a opatrenia. K tým, ktorí jednoznačne stoja za očkovaním, patrí aj speváčka Adele (33). Nepripúšťa žiadne výnimky ani pri návšteve jej koncertov, ktoré sa začínajú od januára. Všetci návštevníci musia byť plne zaočkovaní a zároveň mať aj doklad o negatívnom teste na covid.

Pre mnohých fanúšikov hviezdnej speváčky Adele je iste sklamaním oznámenie, že zakázala neočkovaným osobám účasť na jej ohlásených koncertoch v Las Vegas, píše portál The Sun. Od 21. januára začína jej 24-dňová šnúra v The Colosseum at Caesars Palace.

Vo vyhlásení spoločnosti Ticketmaster sa uvádza: "Organizátor podujatia vyžaduje, aby všetci účastníci tohto podujatia boli plne očkovaní (14 dní po poslednom očkovaní ), a aby mali negatívny test COVID-19 do 48 hodín pred podujatím". Na stránke sa ďalej uvádza, že samotestovanie nie je akceptované. "Je to príliš nepredvídateľné, so všetkými pravidlami a podobne. Nechcem, aby niekto prišiel na moje vystúpenie vystrašený. Ale ani nechcem, aby som dostala covid," dala sa počuť speváčka. V komentároch na jej Instagrame sa ale ukázalo, že tým časť fanúšikov poriadne nahnevala a hovoria o diskriminácii. Nepáči sa im ani to, že koncertná šnúra sa síce koná tri mesiace, ale stále na tom istom mieste.

Na návrat Adele sa čakalo dlhé roky:

Oznámenie o koncertoch v meste hriechu prišlo po tom, ako Adele vydala svoj štvrtý štúdiový album s číselným názvom 30. Fanúšikovia aj kritici považujú album za doteraz najodvážnejší a najambicióznejší. Album 30 debutoval na prvom mieste v rebríčkoch albumov v 30 krajinách a už teraz je jedným z najpredávanejších za rok 2021. Adele by mala za účinkovanie v pripravovanej šou Weekends With Adele v Las Vegas zarobiť v priemere viac ako 2 milióny dolárov. Slávna speváčka by mala podľa Billboard vystupovať dvakrát za víkend od 21. januára do 16. apríla. Minulý mesiac pritom Adele oznámila, že odložila kvôli covidu veľké svetové turné, ktoré sa tiež malo konať na budúci rok.

Príspevok, ktorý zdieľa Adele (@adele)

Vstupenky sa údajne vypredali približne po šiestich hodinách. Odhaduje sa, že na 24 predstavení v sále, ktorá má kapacitu pre približne 4 200 návštevníkov, sa predalo celkovo 100 000 vstupeniek. Ich ceny sa pohybovali od 5 000 dolárov za predné tri rady, 860 dolárov v prednej časti sály a 600 dolárov za ostatné miesta. Či všetci, čo si zakúpili vstupenky si zároveň všimli zákazu vstupu neočkovaným, nevedno. Nie všetky hviezdy, ktoré tam majú vystúpiť, ale požadujú tak prísne podmienky na vstup, ako Adele. Napríklad Rod Stewart (74) vyžaduje iba rúška na tvári všetkých po celý čas, pokiaľ nejedia a nepijú a kontrolu teploty pri vstupe. Sting (70) v súčasnosti nemá uvedené žiadne obmedzenia pre návštevníkov. Je ale možné, že rozhodnutie speváčky je tak trochu aj jej príspevkom k zvýšeniu miery zaočkovanosti - možno sa nájdu ľudia, ktorých to presvedčí.