10°
Jozef
19.3.2024
Bude svadba? Zaľúbená Adele to povedala jasne!

Dva roky po rozvode je britská speváčka Adele pripravená na nový vážny záväzok. Pri porovnaní jej exmanžela a novej lásky prešla skutočne poriadnou zmenou vkusu - od nenápadného bradáča sa presunula do náručia dokonalo upraveného Afroameričana, úspešné manažéra športových hviezd. A zdá sa, že to nie je len románik, minimálne to tak vníma speváčka.

Adele (33) priznala, že jej chýba manželský život a určite by sa k nemu vrátila, píše portál Daily Mail. Speváčka v súčasnosti randí s 39-ročným športovým agentom Richom Paulom a vyjadrila sa tak po tom, ako ju videli s obrúčkou na prstenníku. Síce oficiálne nepotvrdila, že by išlo o snubný prsteň, ale reči o manželstve sú veľavravné.

Počas vystúpenia na Sirius XM povedala: "Určite som opäť otvorená manželstvu. Pocit, ktorý som mala v manželstve, bol najbezpečnejší pocit, aký som kedy v živote mala". K rozchodu so 47-ročným Simonom Koneckim, s ktorým má spoločného deväťročného syna Angela, spevácka hviezda dodala: "Žiaľ, to nevyšlo, ale chýba mi manželstvo". Keď hovorila o svojom najnovšom albume 30, ktorý sa dostal na vrchol hitparád, povedala, že "presne udrel na strunu rozpadajúceho sa vzťahu".

Nový album Adele patril medzi najočakávanejšie udalosti roka:

​Speváčka ďalej prezradila: "Je to o tom, že si musíte sadnúť ako dvaja absolútne dospelí ľudia a porozprávať sa o tom, ako si podelíte svoje životy. Musí to byť vzájomne rešpektujúce a pokojné, inak sa nič nevyrieši". Adele zjavne dozrela a ak skutočne našla toho pravého, mohol by to byť vzťah "navždy". Nepochybne by už druhú podobné skúsenosť s rozvodom zažiť nechcela, hoci aj v tom prípade sa postavili exmanželia k rozpadu vzťahu racionálne. "Nie je to zatrpknuté, hádavé alebo nenávistné a podobne. Nemôže to byť také, keď je v tom dieťa," povedala Adele to, čím by mohla byť vzorom mnohým rodičom po rozpade vzťahu.

Tu sa Adele ukázala na fotke aj so svojou novou láskou:

Príspevok, ktorý zdieľa Adele (@adele)

S čistým majetkom vo výške zhruba 190 miliónov dolárov si Adele svoje peniaze veľmi chráni, hoci sa hovorilo, že jej manžel dostal značný podiel. Speváčku tieto reči rozčuľujú. "Ako keby som bola hlúpa, že niekomu dovolím, aby dostal všetky moje peniaze. Niežeby si ich vôbec pýtal. Veľa ľudí si myslelo, že budem nahnevaná rozvedená žena. No nie som - počúvajte, čo hovorím," apeluje na fanúšikov a uľahčila im to práve novým albumom, kde medzi riadka veľa hovorí. O peniaze sa pri súčasnom priateľovi báť rozhodne nemusí, Paul je minimálne tak bohatý, ako ona. Už len si počkať, či a kedy ohlásia, že budú znieť svadobné zvony.