Zatiahnuté, dažďové prehánky
28.3.2024
Separov jasný odkaz Rytmusovi! Poriadne prekvapil!

Zdá sa, že na Slovensku majú raperi na ružiach ustlané. Je ich poriadne veľa a napriek tomu si všetci dokázali nájsť svoje publikum, niektorí s väčším, iní s menším úspechom, ale rebríčky počúvanosti na streamoch či zhliadnutia na youtube hovoria jasnou rečou - porážajú v podstate akúkoľvek inú hudobnú tvorbu. No na úplný špic sa všetci nezmestia a tak sa tam dokola striedajú štyri mená - Kali, Majk Spirit, Separ a najmä Rytmus, nekorunovaný kráľ.

Vydať album pred Vianocami je rozhodne najlepší marketingový ťah, aký môžu umelci urobiť. Je to ale obojstranne výhodné - pre mnohých je to záchrana pri tápaní vo výbere darčeka, pre interpreta je to zase istota predaja. A keď ide o také superhviezdy slovenského rapu, ako je Rytmus a Separ, úspech je zaručený.

No zrejme ani jeden z týchto dvoch pánov nečakal, že to budú až také "bomby", ako by zrejme zhodnotili. Stačilo pár hodín a už trhajú rekordy. Nehovoriac o tom, že je to stále ešte "len" predpredaj. Ako prví prišli Separ a DMS, tí svoje dielko ponúkajú už dva týždne.

Toto je aktuálny trhák Separa s DMS na aktuálnu tému:

Album HUHU stihol ešte v predpredaji zaznamenať obrovský úspech. "Za dva týždne sa vám podarilo nad*bať na tento release štvor-platinu, čo je v Československu pri predaji analógového CD nosiča neuveriteľný výsledok," podelil sa vďačný Separ o úspech s fanúšikmi. No prekvapivo vzápätí aj reálne zhodnotil svoje postavenie na trhu. "Kým tu bude Ego a Rytmus, tak budeme v predaji skupinových CD nosičov asi navždy druhí, ale tak nám treba, mali sme sa stať brutálnymi o niečo skôr. Chalanom gratulujem k dvojplatine za noc," zložil poklonu konkurentom a kamarátom zároveň.

Príspevok, ktorý zdieľa ????? (@separ__dms)

Rytmus nepochybne čakal úspech, ale ako je zrejmé z jeho reakcií na Instagrame, čísla za prvých 24hodín predpredaja zaskočili aj jeho. "5200 albumov a 340tisíc videní na youtube za 24hodín. Extrémne dík našim fans, že vieme v každej dobe našej cesty rozdrtiť čísla. Zdôrazňujem v každej DOBE, nie iba raz za čas. Byť najlepší v každej dobe je vydretá voľba a nie šťastie," zhodnotil s typickým sebavedomím, no je zjavné, že to nie sú len prázdne slová.

Toto je rekordný prvý klip z nového albumu KF:

Album KF ako Rolls je aj oslavou 20. výročia vzniku kapely chlapcov z Piešťan a pre prvý klip si dopriali dva v jednom aj luxusný výlet do Dubaja, kde ho nakrúcali. V trendoch na youtube je zatiaľ druhý za Separom DMS a ich Logdánom, no kým ten je vonku 10 dní, Kontrafakt len jeden, zrejme po ďalších 24 hodinách už bude prvý. Isté je, že chlapci si nemusia nič závidieť, sú na špici a nezdá sa, žeby to tak skoro malo skončiť.

Príspevok, ktorý zdieľa @rytmusking