19°
29.3.2024
Nádej zhasla! Zagorová musela prijať trpkú pravdu!

Napriek svojej húževnatosti v boji proti ťažkej chorobe krvi, nekonečných pocovidových následkoch, ku čomu sa navyše pridali aj problémy s naštiepenými stavcami, speváčka Hana Zagorová (75) chcela vystúpiť so svojím vianočným koncertom v pražskej Lucerne. Je však už isté, že koncert sa v decembri konať nebude. Rozhodlo o tom nariadenie vlády, ktoré obmedzuje kapacitu divákov v uzavretých priestoroch. Koncert je vypredaný a do sály nemôžu vpustiť ani len polovicu tých, ktorí si vstupenky zakúpili.

Aj keď okrem Hany Zagorovej všetci z jej tímu, spolu s jej manželom Štefanom Margitom, pripúšťali po jej októbrovej hospitalizácii, že sa jej vianočný koncert bude musieť odložiť, definitívne o tom rozhodla až vláda, píše portál Blesk.cz. Koncert sa mal uskutočniť 17. decembra a Hanka sa veľmi tešila na skvelú atmosféru, ktorú vždy zažíva spolu so svojimi fanúšikmi na koncertoch a obzvlášť na tých vianočných. Od vlaňajšieho septembra nikde kvôli covidu nekoncertovala a veľmi jej to chýbalo. Nedávno vystúpila aspoň pri nakrúcaní televízneho Silvestra a tiež vo videu k novému vianočnému duetu s Marekom Ztraceným, novým českým Slávikom.

K zrušeniu vianočného koncertu v Lucerne sa vyjadril aj jeho producent, Luboš Kríž. "Podľa vládneho nariadenia by mohlo na koncert prísť len 1000 ľudí a my máme úplne vypredané. A nie je možné vybrať tisíc vyvolených z dva a pol tisíca. Radšej sme koncert preložili," povedal svoje oficiálne stanovisko pre Blesk. Náhradný termín je stanovený na 6. apríla a tí, ktorí chcú vrátiť svoje vstupenky, pretože im z nejakého dôvodu nový termín nevyhovuje, tak môžu urobiť do 17. decembra. Pochopiteľne, preložený koncert už nebude mať vianočnú atmosféru.

Zatiaľ k tomu Zagorová nepovedala oficiálne nič, ale iste je veľmi sklamaná. Plánovaný vianočný koncert ju zrejme držal po psychickej stránke nad vodou. Napriek svojmu trápeniu so zdravotným stavom, mala pred sebou konečne niečo povznášajúce, prvý koncert po dlhej dobe, na ktorý sa tak veľmi tešila. "Zvlášť na tento koncert sa Hanka tešila, pretože na ňom mala osláviť svoje 75. narodeniny," prezradil Blesku Jiří Dvořák (57), kapelník Boom!Bandu, ktorý Hanku na koncertoch sprevádza. "Hanka sa zo všetkých síl snažila dať zdravotne dokopy a bola ochotná spievať aj s nalomenými stavcami, ale bohužiaľ jej to znemožnil covid," vysvetlil situáciu a veľké odhodlanie sympatickej speváčky.

Oporou v ťažkých chvíľach je Hanke jej slovenský manžel, spevák Štefan Margita:

Manžel Hanky Zagorovej sa ale už pred časom vyjadril, že nevidí v prípadne presunutom koncerte žiadnu veľkú pohromu. "Keď je najhoršie, som zástancom toho, aby sa vystúpenie zrušilo. Preložené predstavenie napácha podľa môjho názoru menšiu škodu ako zlý výkon. Ten už vám potom nikto nezmaže," vyjadril sa skúsený spevák Štefan Margita. On sám neváhal zrušiť svoje koncerty na Slovensku okamžite, ako sa dozvedel, že jeho manželka bola v bezvedomí a nebyť rýchlej pomoci, ktovie ako by dopadla. Niekoľko týždňov musela ležať v nemocnici a Štefan Margita ju každodenne navštevoval. Svoje rozhodnutie nekoncertovať rozhodne neľutuje. Život milovanej Hanky mu je prednejší, napokon, aj ona teraz dostala ešte o niečo viac času na zotavenie.