12°
20.4.2024
Zagorová priznala naštiepené stavce! Jej manžel objasnil, ako k tomu došlo!

Ktovie prečo sa na speváčku Hanu Zagorovú (75) posledný rok valí toľko utrpenia a bolestí. Isté je, že si toho už snáď vytrpela dosť, aby s týmto ťažkým osudom sekla a začala sa v zdraví konečne naplno radovať zo života. Má šťastie, že pri nej vždy obetavo stojí jej manžel, slovenský spevák Štefan Margita (65). Nebyť jeho, ktovie ako by dopadla aj posledná príhoda, pri ktorej jej rupli stavce.

Hana Zagorová má napriek všetkým zdravotným problémom, ktoré odštartoval vlani na jeseň covid, stále chuť koncertovať. Speváčke rozhodne patrí obdiv za jej húževnatosť. Aj po poslednom návrate z nemocnice, kde sa liečila s chorobou krvi, začala takmer hneď s prácou. Zúčastnila sa na nakrúcaní Silvestra a nahrala aj duet Vianoce s absolútnym víťazom ankety Český slávik, Marekom Ztraceným, ktorý mal pred pár dňami premiéru. Posťažovala sa ale, že kvôli ďalším zdravotným problémom, ktoré jej spôsobujú veľkú bolesť, to bolo pre ňu veľmi náročné. Z výsledku spolupráce s Marekom má však veľkú radosť.

"Všetko ma bolí. Už je všetko zle," posťažovala sa po dokončení videoklipu s vianočnou tematikou. Videoklip s čerstvým českým Slávikom musela vraj nakrúcať speváčka so zaťatými zubami. "Trpím strašne, ale robím to naozaj len kvôli nemu (Markovi Ztracenému, pozn. red.), pretože mám nalomené tri stavce, takže je to výborné a mala by som byť v posteli. Ak ma uvidia páni profesori, tak sa budú naozaj veľmi hnevať," povedala Zagorová v relácii Showtime. Pred nedávnom Hanka nakrúcala aj televízny silvestrovský program spolu s ďalšími spevákmi a umelcami a hlavnou postavou večera, Jiřinou Bohdalovou (90), ktorá programom všetkých sprevádzala na spôsob legendárnych Silvestrov Vladimíra Menšíka.

Vianočná pieseň Hany Zagorovej a Mareka Ztraceného s názvom Vánoce jako dřív:

"Hovorí sa, že Boh dá človeku toľko, koľko unesie. Takže neviem, čo si myslí, že ešte znesiem, pretože mi toho nakladá stále viac a viac. Ako som bola v strese, tak z tých nervov mi rupol chrbát, ale naozaj veľmi. Až tak, že som sa Štefanovi zložila do náručia," priznala Hana Zagorová (75) v relácii Showtime. Jej manžel Štefan o tom povedal niečo bližšie. "Ona ma volala, že chce podviazať paradajky na našom balkóne, a zrazu vykríkla a rupol jej chrbát. Keby som tam nestál, neviem, ako by to dopadlo. Lekári neskôr vďaka röntgenu stanovili, že má naštiepené stavce," povedal Štefan Margita (65), ktorý konečne prezradil, ako prišla manželka k zraneniu.

Hanka sa na českom Sláviku umiestnila na peknom 7.  mieste v kategórii speváčka:

Ešte stále je v pražskej Lucerne uvedený termín 16. decembra s vianočným koncertom Hany Zagorovej. Speváčka zrejme ešte verí, že sa do konania koncertu bude cítiť dostatočne fit, aby mohla koncert odspievať."Lucerna je pre Hanku vždy vysiľujúca, aj keď je fit, tak teraz je treba, aby bola už poriadne rozbehnutá," tvrdí jej manažér a líder kapely BoomBand! Jiří Dvořák. Jej manžel Štefan Margita nevidí v možnom zrušení vianočného koncertu nič zlé. "Keď je najhoršie, som zástancom toho, aby sa vystúpenie zrušilo. Preložené predstavenie napácha podľa môjho názoru menšiu škodu ako zlý výkon. Ten už vám potom nikto nezmaže," podotkol Margita na webovej stránke iDnes.cz. Jeho manželka ale túto možnosť zrejme nepripúšťa, najbližší termín by bol možný vzhľadom na vianočnú tematiku až o rok.