11°
Vojtech
23.4.2024
Karel Gott by bol hrdý! Jeho dcéra Charlotte dosiahla medzi speváčkami TENTO úspech!

Novovzkriesená anketa Český slávik mala po 4 rokoch divácky veľmi úspešnú, hoci sa neskôr ukázalo, že aj kontorverznú premiéru. Ako sa zdá, ostala iba jedna kategória, ktorá je celkom bezúhonná - speváčky. Prekvapením bolo umiestnenie v nej Charlotte Gottovej (15), dcéry neprekonateľnej ikony tejto prehliadky vkusu národa, Karla Gotta (†80).

Je takmer isté, že takého úspechu, aký dosiahol v rámci Zlatého slávika Karel Gott, nedosiahne už nikto. Získal až neuveriteľných 42 cien a anketa je preto nerozlučne spätá s jeho menom. Aj piatkový galavečer bol spomienkou na túto spevácku legendu. Milým prekvapením bolo zistenie, že jeho dcéra Charlotte v ankete tiež zabodovala. Hlasy jej odovzdalo 5 074 priaznivcov a chýbalo len málo, aby sa umiestnila na 20. mieste (obsadila 22. miesto), kde sa s 5 617 hlasmi umiestnila Anička Slováčková (26), píše portál Blesk.cz. Jej slávny otec by mal iste radosť. U poslucháčov zrejme zarezonoval jej hlas v piesni "Srdce nehasnou", ktorú naspievala s Karlom Gottom tesne pred jeho skonom.

O talente svojej dcéry Charlotte Elly bol presvedčený Karel Gott už dávnejšie pred naspievaním tejto piesne. "Ja som si s dcérou zaspieval už niekoľkokrát. Mali sme duety v rozprávkach Anjel Pána 2 a Keď draka bolí hlava. Na Charlotte je poznať, že spieva veľmi rada a v prejave je hotová speváčka. Nemá žiadne problémy, príde, dobre sa pripraví a odspieva to," povedal podľa časopisu Sedmička v čase, keď duet "Srdce nehasnou" od Richarda Krajča začal valcovať priečky hitparád. Na svoju dcéru bol Zlatý slávik právom pyšný a bol rád, že jej talent stihol ku koncu svojho života ukázať aj verejnosti. Jej zjav a podoba na otca spolu s krásnym hlasom vyvolali nadšenie.

Charlotte zdedila charizmu aj talent po slávnom otcovi, dôkazom je aj klip k ich spoločnej piesni Srdce nehasnou:

Nečudo, že sa Charlotte stala na sociálnych sieťach veľmi sledovanou mladou slečnou, čo potvrdzuje aj jej nedávny raketový nárast sledovanosti na Instagrame, hoci tam takmer nič nepridáva, a tiež umiestnenie v ankete Český slávik. Ako vidieť, meno Gott je "zlatou vstupenkou" do sveta šoubiznisu. Aj keď je to zároveň aj veľký záväzok voči otcovi, ktorý jej to všetko umožnil svojim talentom, húževnatosťou a obrovskou prácou na sebe. Bez toho a pár skvelých spolupracovníkov by jeho talent zanikol tak, ako to vo väčšine prípadov býva. K presadeniu sa ale iste potreboval vo veľkej miere aj šťastie.

Charlotte má na Instagrame už viac ako 120-tisíc sledovateľov:

Príspevok, ktorý zdieľa charlotte ? (@charlotte_gottova)

To ale Charlotte už má aj tým, že miliardový majetok jej otca, ktorý zanechal pre ňu a jej mamu so sestrou, im uľahčuje život po všetkých stránkach. Aj jeho kontakty v šoubiznise nie sú iste na zahodenie. Zatiaľ ale na všetko dozerá jej mama Ivana. Aj ona sa chcela kedysi za podpory manžela veľmi presadiť v šoubiznise, ale veľmi neuspela. Nezískala si sympatie verejnosti, a tak sa svojich ambícií jedného dňa napokon vzdala. To ale iste nedopustí v prípade talentovanej Charlotty. Určite je jej jasné, ako ju podporiť a usmerniť na správne vplyvné osoby v šoubiznise. A to aj v Nemecku, kde bol Gott tiež veľmi populárny. Zatiaľ, kým sa tak stane, zrejme pôjde študovať spev na konzervatórium, ktoré absolvoval aj Zlatý slávik.