Jaroslav
27.4.2024
Nečakaná zmena! Zagorovej manžel dal jasne najavo, ako je Hanka na tom!

Tak ťažkých dvanásť mesiacov, s mnohými zvratmi, ako za ostatnú dobu prežila speváčka Hana Zagorová (75), by iste nikomu nepriala. Od vlaňajšieho septembra sa musela vysporiadať s mnohými ťažkosťami. Covid s ťažkým priebehom a následným problémom s krvou, nemožnosťou vystupovať pre lockdown a po jeho uvoľnení zhoršenie zdravotného stavu. Musela zrušiť plánované koncerty na druhý polrok, a napokon prišiel ešte jej kolaps v októbri a následná hospitalizácia. To všetko by zlomilo aj nejednu oveľa mladšiu osobu. Zagorová je však veľmi húževnatá a jej manžel teraz prekvapil novou správou.

Ešte stále visí otáznik nad decembrovým koncertom v Lucerne, kde má Hana Zagorová už dávno naplánovaný termín na svoj vianočný koncert. Keby to však malo byť podľa speváčky, tak by sa určite konal. Kontakt s publikom ju nabíja veľkou energiou, ktorú im zas ona odovzdáva späť prostredníctvom pesničiek. Musí byť však fit a vianočný koncert je pre ňu obzvlášť náročný.

"Lucerna je pre Hanku vždy vysilujúca, aj keď je fit, tak teraz je treba, aby bola už poriadne rozbehnutá," tvrdil jej manažér a líder kapely BoomBand! Jiří Dvořák pre ahaonline. Zatiaľ je isté len to, že sa môžu televízni diváci tešiť na účasť Zagorovej v televíznom silvestrovskom programe. "Má tam mať zmes najväčších hitov, čo sa, samozrejme, nakrúca, ako so všetkými ostatnými, na playback, a Hanku by to nemalo vôbec vysilovať," prezradil kapelník.

Pozrite si vystúpenie hanky Zagorovej na jej Vianočnom koncerte v Lucerne v roku 2010:

Isté je, že si Hanka nemôže dovoliť koncertovať už v novembri. "Rozhodne prekladáme novembrové koncerty, ďalej ale závisí na tom, ako sa bude Hanka cítiť," hovorí Dvořák. Hankin manžel, operný spevák Štefan Margita by nevidel na odklade decembrového koncertu nič extra zlé. "Keď je najhoršie, som zástancom toho, aby sa vystúpenie zrušilo. Preložené predstavenie napácha podľa môjho názoru menšiu škodu ako zlý výkon. Ten už vám potom nikto nezmaže," podotkol Margita na webovej stránke iDnes.cz.  Po hospitalizácii v nemocnici, kde Zagorová dostávala transfúziu krvi, sa jej stav zlepšil natoľko, že ju prepustili do domácej liečby. Na transfúzie musí ale dochádzať naďalej do hematologického ústavu.

Hanka si na svojom Instagrame pripomenula fotografiou kolegu Mira Žbirku, s ktorým spoločne tvorili dlhé desaťročia česko-slovenskú hudobnú scénu. Ten svoj boj o zdravie a život, žiaľ, 10.11.2021 prehral:

"Našťastie je už všetko v poriadku, Hanka práve nakrúca silvestrovský program pre Českú televíziu a tiež nový duet s Marekom Ztraceným," pozitívne prekvapil fanúšikov dobrým správami manžel Zagorovej. Podľa Štefana Margitu je vraj plná optimizmu a aj preto si trúfla už teraz nakrúcať pre televíziu. Je to pre ňu aj akási skúška, čo zvláda. Nakrúcať tam s ňou mal práve v tieto dni aj, žiaľ,  zosnulý Miro Žbirka. "Je to hrozné. My sme spolu nakrúcali veľa silvestrovských televíznych programov..," zverila sa zdrvená speváčka, keď sa smutnú správu dozvedela. Na svoje zdravie si musí dávať pozor aj ona a dobre si premyslí, čo si môže dovoliť aj v rámci svojho milovaného povolania. No ako sa zdá, ide to lepšie, ako čakali, a treba veriť, že tento radostný zvrat nebude len chvíľkovým zlepšením stavu.