24.4.2024
Po pár mesiacoch randenia zásnuby?! TENTO detail vyvolal u priaznivcov Adele hystériu!

Vo vzťahu so športovým agentom a manažérom Rich Paulom (39) pokračuje Adele (33) priam strmým tempom. Tento úspešný Afroameričan z USA jej priam učaroval. Po prvýkrát ju s ním bolo vidieť v v júli, na finálovom zápase NBA vo Phoenixe, potom aj na súkromnej party v Los Angeles. V septembri Adele umiestnila čiernobielu fotku na svojom instagramovom profile, na ktorej sú obaja spolu s emotikonom srdiečka. A teraz sa špekuluje, že sa tí dvaja už aj zasnúbili.

Speváčka sa chystá oficiálne vydať svoj nový album, z ktorého sa už jedna pieseň s dojemným textom a melódiou dostala k poslucháčom a hneď sa stala hitom. V týchto dňoch sa Adele vrátila do rodnej Británie, kde bude v Londýne nakrúcať špeciálnu šou pre svojich britských fanúšikov, ktorú by mala televízia ITV odvysielať 21. novembra. V programe An Audience With Adele predstaví ikonická umelkyňa svoj úspešný aktuálny singel Easy On Me, ale aj ďalšie piesne z očakávaného albumu 30. Na koncerte, ktorý sa uskutoční v legendárnom londýnskom Palladiu, okrem Adele vystúpi mnoho špeciálnych hostí. Medzi nimi by mal byť aj Elton John, Little Mix a Alan Carr.

Do Londýna Adele však neprišla sama, ale sprevádza ju aj jej priateľ Rich Paul. Poriadnu hystériu medzi fanúšikmi ale vyvolal prsteň na jej prsteníku, ktorý považujú mnohí za zásnubný, píše portál The Sun. Vidieť ho na TÝCHTO fotkách, keď ju paparazzi vyfotili ako vychádza z reštaurácie oblečená v čiernom outfite, ako si rukou pridŕžala vlasy. S týmto prsteňom bola pritom spozorovaná prvýkrát. Denník The Sun informoval zdroj už predčasom, že Adele nepríde do Londýna sama. "Keď sa Adele vráti do UK, pripojí sa k nej aj Rich. Chce ho predstaviť širšiemu okruhu svojich priateľov, s ktorými sa nikdy nestretol. Možnosť ukázať mu miesto, kde vyrastala, pre ňu veľa znamená," prezradil.

Pozrite si videoklip k dlhoočakávanej pieseni d Adele s názvom Easy On Me:

Minulý mesiac sa Adele pre britský Vogue zmienila aj o svojom vzťahu s Paulom. "Je skvelý. Je taký zábavný. Je taký inteligentný, viete," rozplývala sa zjavne zamilovaná speváčka. Priznala, že mala po rozvode nejaké vzťahy aj pred ním, ale považovala za stresujúce, keď s nimi bola vonku na verejnosti. Radšej ich preto tajila. "Nikdy sa to nevyvíjalo, pretože sme nikdy nezažívali veci spolu," zverila sa. "Zatiaľ čo on z toho vôbec nie je vykoľajený. Mám pocit, že je dostatočne dôsledný a ohľaduplný, aby mi bolo jedno, kto o nás vie," pochválila Paula. Tento vplyvný športový agent si je veľmi blízky s mnohými slávnymi športovcami, ako je aj LeBron, a preto je na pozornosť paparazzi a médií zvyknutý.

Napriek jej vačšinou clivým piesňam o láske prekypuje Adele humorom, pozrite si nepodarené scénky z nakrúcania najnovšieho klipu, ktoré zavesila na Instagram samotná speváčka:

Príspevok, ktorý zdieľa Adele (@adele)

"Rich sa mi jednoducho až neuveriteľne zjavil. Necítim úzkosť, nervozitu ani rozorvanosť. Práve naopak. Je to divoké," opisovala ďalej pre Vogue svoje pocity. "Cítim, že je to konzistentné a dostatočne rozvážne, že mi je jedno, kto si čo myslí. Je skvelý. Je taký zábavný," pridala Adele ďalších pár obdivných viet na adresu svojho nového partnera. Po rozchode s exmanželom Simonom Koneckim, prežívala mnoho mesiacov stres a depresie, až sa rozhodla pre zmenu životosprávy a intenzívne fyzické cvičenie. Nielenže výrazne schudla, ale pomohlo jej to najmä po psychickej stránke. A v správnej chvíli prišiel aj podľa nej ten správny muž do jej života.