17°
29.4.2024
Hviezdny Ed Sheeran má covid! V júli spieval v televíznej šou o očkovaní!

Jesenné obdobie je rajom pre rôzne vírusové ochorenia, a tak nečudo, že je ich medzi ľuďmi čoraz viac. No teraz už druhý rok jednoznačne dominuje covid. Nevyhýba sa ani slávnym osobnostiam a zdá sa, že sa nakazil aj populárny britský spevák a hudobník Ed Sheeran (30). Upozornil na to svojich priaznivcov na svojom instagramovom účte. Je to veľká smola, lebo práve mu má vyjsť jeho nový album a mali nasledovať mnohé aktivity na jeho propagáciu. On sa ale správa zodpovedne, aby nikoho neohrozil.

V nedeľu zostali po prečítaní oznamu Eda Sheerana jeho fanúšikovia iste veľmi sklamaní. Tešili sa na vydanie jeho nového albumu  "=" alebo "equals", čo sa má udiať v piatok. Mnohí sa už nevedeli dočkať stretnutia s hviezdou na  avizovaných akciách na propagáciu tohto albumu. "Ahojte ľudia, chcem vám povedať, že som mal, bohužiaľ, pozitívný test na covid, takže sa teraz izolujem a riadim sa vládnymi pokynmi," uviedol v krátkosti Sheeran, čo ho nečakane postihlo. "Ospravedlňujem sa všetkým, ktorých som sklamal. Zostaňte všetci v bezpečí," nezabudol všetkým vo svojom príspevku aspoň takto prejaviť súdržnosť.

Minulý týždeň vystúpil spevák v Londýne v rámci inauguračného udeľovania cien Earthshot Prize, ktoré organizovali vojvoda a vojvodkyňa z Cambridge a špekuluje sa, či sa nenakazil práve tam. Ale iste sa okrem tohto podujatia nevyhol kontaktom ani v rámci iných akcií, ktoré ho čakali v Londýne. V rámci propagácie nového albumu sa mal Sheeran na budúci týždeň pripojiť k Zaneovi Loweovi zo spoločnosti Apple Music, aby zahral skladby z tohto albumu a zodpovedal otázky od fanúšikov.

Pozrite si Edov najnovší videoklip k piesni s názvom Shivers:

Po zistení pozitívneho nálezu na covid bude musieť zostať stanovenú dobu v domácej karanténe. "Znamená to, že teraz nemôžem plniť žiadne osobné záväzky, takže budem robiť čo najviac plánovaných rozhovorov/vystúpení z domu," oznámil na Instagrame Sheeran. Jeho najnovšie single Shivers a Bad Habits sa dostali na prvé miesto britského rebríčka  Minulý týždeň bolo tiež oznámené, že Sheeran prečíta aj príbeh CBeebies Bedtime, ktorým hlavným hrdinom je chlapec, ktorý kokce. Aj takouto formou chce zrejme pomôcť tým, ktorí si neveria, že aj oni sa môžu svojho problému zbaviť a v živote veľa dokázať a stať sa aj hviezdami, ako on.

Ed sa s nepríjemnou správou o covide podelil so svojimi fanúšikmi na sociálnej sieti:

Príspevok, ktorý zdieľa Ed Sheeran (@teddysphotos)

Treba veriť, že sympatický Ed Sheeran bude mať ľahký priebeh covidu, prípadne sa mu ani nerozvinie. To či bol spevák očkovaný nie je známe, nikdy sa k tomu verejne nevyjadril. V júli sa však pripojil k Jamesovi Cordenovi v jeho talkshow "The Late Late Show with James Corden", kde obaja zmenili text Sheeranovho hitu "Shape of You" a pridali frázy o očkovaní vakcínou Covid-19. "Moderna alebo Pfizer to spraví, po očkovaní číslo dva budeš v pohode, ale počkaj dva týždne, kým to začne účinkovať," znel jasný odkaz spolu s jeho radou, z čoho sa dá usudzovať, že aj spevák bol zaočkovaný.