19.4.2024
Bagárovej ostrá reakcia na úbohé vyjadrenia: Je pre mňa bezvýznamné ho*no!

Tak ako je to snáď u každej matky, aj pre Moniku Bagárovú (27) je jej dcérka Rumia (1,5r) tá najkrajšia a najšikovnejšia na svete. Na jej tváričke vidieť najmä črty po otcovi, Machmudovi Muradovi (31), ktorý pochádza z stredoázijského Uzbekistanu. A najmä to je zrejme tŕňom v oku niektorých ľudí, ktorí si dovolia verejne písať rôzne urážlivé poznámky. Moniky sa to, prirodzene, veľmi dotýka.

Speváčka Monika Bagárová  prežíva so svojou dcérkou krásne chvíle. Malá Rumia už začala chodiť a rozprávať. Zaujíma sa o všeličo, miluje knižky o zvieratkách. "Volá ma mama, stále sa so mnou mazná. Zaspávame v objatí. Je to strašný miláčik, láska. Je to to najkrajšie a najvzácnejšie, čo sa mi mohlo stať a čo sa môže stať každej mame. Ťažko sa to vysvetľuje ženám, ktoré to nezažili. Ten obrovský cit, to človek inak nezažije. Je to božské. Vlastne všetko, čo robím, robím pre ňu," rozplývala sa Monika Bagárová s dojatím nad krásou materstva v rozhovore pre eXtra.

Ako hrdá mama sa pochválila aj tým, ako malá napreduje. "Ruminka je už ukecaná. A je veľmi inteligentná. Sme jej oddaní a je to veľmi vidno. Keď dieťaťu venujete pozornosť a starostlivosť, je to na ňom vidieť. Má knihy so zvieratami, všetky ich pozná, miluje zvieratá. Chodíme aj do knižnice, aby sme si zaobstarali ďalšie knihy. A máme psa, aj k tomu je milá. Snažím sa ju viesť k tomu, aby bola dobrá, slušná, aby sa vedela správať, aby mala moju lásku," spomenula speváčka spôsob jej výchovy. Je najspokojnejšia, keď sa môže s dcérkou rozprávať, ísť s ňou na prechádzku, vysvetliť jej niečo nové. Stále ju ešte dojčí a aj keď má pracovné povinnosti, na dlho sa od dcérky nevzďaľuje.

Vypočujte si Monikin najnovší hit s názvom Červánky:

V komentároch sa ale dočkala mnohých priam nenávistných reakcií na článok, kde sa vyznáva z lásky k dcérke. "Je príšerná a nie roztomilá," napísal jeden neprajník.  "Meno...to sa jej defacto pomstili a bohužiaľ ani nie je dievča veľmi pekné. Tak aspoň bude HROZNE inteligentná," triafala sa do Ruminky ironicky ďalšia čitateľka. "Nechcem byť zlá, ale nepríde mi veľmi roztomilá, vizuálne mi pripomína viac otca ako mamu," kopla si iná. "Je celá po otcovi, ale hlavne nech je zdravá," aspoň popriala ďalšia. "Vraj roztomilá? No, snáď z toho vyrastie," znelo ďalšie úbohí vyjadrenie. Ale našťastie bolo veľa aj prajných komentárov typu: "Je to pekné a rozkošné dievčatko, ako každé malé dieťa..," a mnoho ďalších podobných.

Monika Bagárová si ako správna matka svoju rozkošnú dcérku pred urážlivými komentármi zastala:

Príspevok, ktorý zdieľa Monika Bagárová (@bagarovamonika)

Monika Bagárová si zas neodpustila, aby ako hrdá mama na urážky nezareagovala tvrdým odkazom. "Chcela by som poďakovať všetkým, ktorí majú chrbtovú kosť a vedia, že každé dieťa na svete je krásne a zaslúži si tú najväčšiu lásku. Zároveň by som chcela pozdraviť tých, ktorí sú bez chrbtovej kosti, a sú aj takí, a povedať im, že vaše srdce je zhnité a nešťastné, pretože každý, kto dokáže útočiť na malé deti, a podotýkam, že na akékoľvek deti, je v mojej knihe jedno veľké a bezvýznamné ho*no," napísala. Jedna čitateľka jej chcela dať ale "dobrú" radu, o ktorú ale, pochopiteľne, Monika vôbec nestála.

"Tak čomu sa čuduje, keď z tak malého dieťaťa začala robiť mediálnu hviezdu, musí počítať s tým, že sa do nej začnú navážať rôzni ľudia. Mala ju nechať na pokoji a strániť sa médií. Ubližuje jej sama," zhodnotila situáciu, no akosi zabudla, že napríklad Vrbovskí syna vôbec neukazujú, a aj za to si pravidelne vypočujú kritiku. Jednoducho, nedá sa vyhovieť každému a najmä - prečo by vôbec sa mali riadiť tým, čo očakávajú cudzí ľudia. No predovšetkým, každý rozumný človek vie, že ani skutočnosť, že je Rumia na očiach verejnosti, nedáva nikomu právo bezdôvodne urážať malé dieťa.