26.4.2024
Slováček zatrhol manželke Patrasovej, aby ho navštívila v nemocnici! TOTO je dôvod!

V manželskej dvojici, Dagmar Patrasová (65) a Felix Slováček (78), to stále vrie. Starý lišiak vie veľmi dobre, ako svoju manželku správne vytočiť a veľmi rád to zjavne aj využíva. A ona sa dá, často k jej škode, vždy vyprovokovať. Naposledy tak zrejme hudobník urobil, keď sa ocitol po kolapse, z ktorého sa vykľuka slabšia mŕtvica, v nemocnici. Jeho vraj už iba kamarátka Lucie Gelemová (38) dala svetu vedieť, že si Felix nepraje, aby tam manželka za ním prišla. Tej sa to samozrejme dotklo a urazene zareagovala.

Manželský ping pong medzi sebou radi hrajú ako herečka Dagmar Patrasová, tak aj hudobník Felix Slováček. A verejnosť sa pritom dobre zabáva. Možno práve o to ide hudobníkovi, ktorý napriek svojmu veku stále koncertuje doma aj v zahraničí. Trochu otázne je to v prípade starnúcej herečky, tej k dobrej povesti odhaľovanie súkromia neprispieva. Na pohľad vyzerá Dagmar na svoj vek skvelo, ale má vraj svojich démonov, ako je jej priveľká obľuba alkoholu. Zapíja ním azda aj žiaľ nad verejne roky prepieranou neverou Felixa, keď už ôsmy rok má po boku o polovicu mladšiu milenku.

​Ešte na jar sa milenecký pár rozišiel, aspoň tak tvrdila na sociálnej sieti Lucie Gelemová. Felix bol práve v Jerevane, ale hneď po prílete zamieril k nej, aby s ňou oslávil svoje narodeniny, čo opäť nezabudli ukázať na fotkách na sociálnej sieti. Dagmar Patrasovú išlo priam rozhodiť, keďže Felix jej vraj povedal, že príde k nej, do ich domu. Odvtedy sa s manželom verejne dohadujú, čo, kto, kedy spravil dobre či zle a zapájajú do toho aj ich z toho nešťastné deti, pričom aj Gelemová nedbá si občas rypnúť. Tá spolu s Felixom ešte stále hrá hru na "iba" priateľov. Na to sa ale pričasto spolu ukazujú v spoločnosti, ako aj v súkromí. Nedávno nezabudli informovať médiá, že sa spolu chystali stráviť víkend, čo im ale nevyšlo.

Dáda nenesie Felixove zálety ľahko, prezradila aj vo vysielaní:

Ktovie komu z dvojice napadlo, aby o náhlom prevoze do nemocnice informovali verejnosť a aj to, že si Felix nepraje, aby za ním prišla manželka Dagmar. Tá sa potom k tomu vyjadrila. "Urobil zo mňa na verejnosti kravu," okrem iného povedala s trpkosťou Dagmar. Slováček sa zrejm iba pochechtával, keď smečoval späť. "Dáda má vždy posledné slovo, takže je úplne jedno, čo hovorí. Ani to nečítam. Je pravda, že som nechcel, aby šla do nemocnice. Určite by nejazdila autom sama, nešoférovala by. Ak si myslí, že je kvôli tomu krava, tak neviem. Chcela za mnou prísť aj dcéra Anička, ale povedal som jej, že to nemá cenu jazdiť hodinu a pol tam a späť, keď to Lucie má pár kilometrov od chalupy a aj tak išla do Prahy, tak som išiel s ňou," vysvetlil príčinu pre eXtra.cz Slováček, prečo nechcel, aby ho navštívila manželka.

​Hudobník sa tvári ako neviniatko a hrá to na hrdinu, hoci mal mŕtvicu, aj keď len slabšiu. "Nechcel som z toho robiť žiadne veľké haló, pomaly o nič nešlo. Ale teraz už nám pred domom stoja fotografi. Začínam natáčať album, krásny, nádherný album, o tom nenapíšu. Ale si ale médiá začnú myslieť, že človek je jednou nohou v hrobe, hneď sa o ňom zas začne písať," vyjavil eXtra s úškrnom a možno mu šlo aj o to, aby sa o jeho novom albume dozvedela verejnosť. A tiež prezradil, kde všade už koncertuje. "Lekári mi vlastne nedali vôbec žiadne zákazy, ani ohľadom životosprávy. Nemal som žiadne krvácanie do mozgu, aby som na seba musel dávať pozor. Nič mi neodporúčali, len ma vykopli von," pobavene tvrdil Slováček. Keď sa pochválil tým, že podľa lekárov sa nemusí obmezdovať ani v sexe, manželku Dagmar iste len opäť vytočil. Ktovie, čo si nabudúce zas spolu s Gelemovou vymyslia.