19.4.2024
Lucie Bílá otvorene ako ešte nikdy! Od života chce už len TOTO, ale kde je Radek..?

Malá Hana Zaňáková pred 50 rokmi možno mala veľké sny a prvé predstavy o tom, čím by chcela byť, keď vyrastie, no je takmer isté, že skutočnosť akékoľvek predstavy značne prekonala. To sa podarí len málokomu, no aj príbeh Lucie Bílej je dôkazom, že nič nie je nemožné - najmä pri takom obrovskom talente, ako má táto slávna česká speváčka.

Keď vydala Lucie Bílá (55) v roku 1985 svoj prvý album Neposlušné tenisky, mala možno veľké sny, povzbudená spoluprácou s kapelou Arakain, ale že bude o 35 rokov neskôr najväčšou speváckou hviezdou medzi ženami v priestore Česka aj Slovenska, je zrejme ani nenapadlo. Hoci ambície jej nikdy nechýbali, ale že bude 16-násobná držiteľka Zlatého slávika by bolo príliš odvážne čo i len snívať.​

O čo viac sa jej ale darilo na pódiách, o to menej ostávalo času na súkromie. No možno len jednoducho nemala šťastie, a tak jej vzťahy nemali nikdy veľmi dlhé trvanie. Z jedného z nich ale predsa len ostalo niečo skvelé - Luciin jediný syn Filip (26). No zdá sa, že skutočná láska navždy si speváčku predsa len našla, hoci až po päťdesiatke.

Nová pieseň je Bílej úprimnou spoveďou:

​S príchodom o 18 rokov mladšieho Radka Filipiho akoby sa Bílej život rozžiaril a ona našla konečne svoju pohodu. A presne to veľmi otvorene vyspievala celému svetu v najnovšej piesni Dobrý kafe. Prešiel sotva týždeň od jej premiéry a už má vyše polmilióna zhliadnutí na Youtube. Hoci text napísal aktuálne veľmi vychytený český pesničkáť Pokáč, je celkom zjavné, že život a emócie Lucie sú v každom verši.

Príspevok, ktorý zdieľa Lucie Bílá (@luciebila)

Úprimne priznáva svoje veľké ambície aj dravosť a drzosť, ktorými bola vždy povestná. "Už nechcem kričať, chcem radšej spievať, na hviezdy sa pozerať a piť dobrú kávu, v noci ísť spať, to sú moje priania, dosť mám dobývania, teraz je na čase byť," znie refrén piesne, v ktorom je povedané úplne všetko. Lucie sa už naozaj nemusí o nič viac snažiť, dosiahla všetko a má po boku konečne aj milujúceho muža. V pesničke však o ňom nie je ani zmienka, no objavil sa v úvodnom zábere - v ďalšej scéne sa totiž speváčka zmení na malé dievčatko ako symbol premeny z Hanky na slávnu Lucku Bílou. Napriek tomu, že už by skutočne nemusela ani pohnúť prstom, Bílá ostáva stále činorodá na všetky strany, od podnikania v gastronómii, cez vlastnú kávu, bižutériu, divadlo, až po spev. No ako je z pesničky jasné, už si kvôli tomu "nejde nohy dolámať", všetko, čo chcela, už má.