20°
Žofia
15.5.2024
Príbeh ako z rozprávky! Z obyčajného dievčaťa najbohatšia speváčka sveta!

To, že príbehy o Popoluškách nenájdeme len v rozprávkových knihách, potvrdila aj americká speváčka Rihanna (33), pôvodom z exotického Barbadosu. Za pomerne krátky čas sa stala jednou z najbohatších žien sveta, v showbiznise je druhá hneď po hviezdnej Oprah. Už v destve vďaka svojmu nezvyčajnému vzhľadu zaujala hľadača talentov, ktorý azda ani netušil, že práve objavil hudobný diamant a zároveň tlačiareň na peniaze.

Časopis Forbes odhadol majetok speváčky a podnikateľky Rihanny na rozprávkových 1,7 miliardy dolárov a zaradila sa tak medzi necelých 2800 miliardárov na tejto planéte. Kto by si myslel, že svoje bohatstvo získala vďaka spevu, veľmi sa mýli. Rihanna má viacero oblastí zájmov a ako sa ukazuje, vie ich aj veľmi dobre speňažiť.

​Exotická kráska Rihanna sa iste narodila pod šťastnou hviezdou. Sudičky ju obdarovali nielen mimoriadnym hlasom a fyzickou príťažlivosťou, ale pridali jej k tomu aj kreativitu a obchodnícky talent. Keď ešte ako dieťa predávala spolu s otcom v stánku na ulici lacné oblečenie, iste vôbec netušila, že raz bude sama návrhárkou a stane sa aj majiteľkou obchodnej spoločnosti. Najskôr ale zažiarila ako speváčka. Aj v tomto smere mala mimoriadne šťastie, keď sa jej hlas zapáčil počas dovolenky na Barbadose hudobnému producentovi Evanovi Rogersovi. Pomohol jej s demonahrávkami, ktoré zaujali rapera Jay-Z, čím sa odštartovala jej kariéra.

Rihannu zaradil Forbes medzi miliardárky tejto planéty:

Rihanna dokázala svoju príležitosť naplno rozvinúť až v takej miere, že sa z nej stala spevácka superstar. Ako ale vidieť, spev už nie je na prvom mieste jej záujmu. Svoju pozornosť obrátila pred časom na podnikateľskú oblasť a slávi v nej takisto veľké úspechy. V roku 2017 predstavila svoju spoločnosť Fenty Beauty, zameranú na luxusnú kozmetiku, s cieľom vyhovieť požiadavkám žien každej pleti. Podarilo sa jej začleniť ju do francúzskeho obchodného konglomerátu s luxusným tovarom LVMH. Jej podiel tam tvorí rovných 50 percent. Pre zaujímavosť Fenty je jej rodné priezvisko, ktoré má po otcovi s barbadosko-írskymi koreňmi.

Rihanna tvorí pár s raperom ASAP Rockym, ktorý ju označil za lásku svojho života:

Príspevok, ktorý zdieľa GRIM (@asaprocky)

Už po prvom roku od uvedenia na trh priniesla tržby v hodnote viac ako 550 miliónov dolárov. Porazila tak aj také úspešné značky založené na celebritách, ako sú Kim Kardashian, Kylie Jenner,či herečka Jessica Alba. Práve kozmetická firma sa najviac podieľa na hodnote majetku Rihanny, odhadom tvorí 1,4 miliardy dolárov z celkových 1,7 miliardy dolárov. Spoločnosť Savage x Fenty so spodnou bielizňou má odhadovanú hodnotu 270 miliónov dolárov a zvyšok tvoria zárobky z jej hudobnej činnosti.

Rihanne sa darí aj napriek tomu, že veľa hudby v posledných rokoch neprodukuje. Sústredí sa na svoj kozmetický biznis a kolekciu spodnej bielizne:

Príspevok, ktorý zdieľa badgalriri (@badgalriri)

Zrejme aj preto sa populárna speváčka až tak neangažuje v hudobnej kariére. Fanúšikovia čakajú na vydanie jej nového albumu už od roku 2016 a asi sa ho tak skoro nedočkajú. Získala si nových obdivovateľov, najmä medzi ženami, svojimi ponukami nekonvenčnej bielizne a kozmetiky, čo ju teraz zrejme napĺňa oveľa väčšou radosťou ako spev. Veľa času poslednú dobu venuje aj svojmu partnerovi, ktorý vystupuje pod menom ASAP Rocky. Obaja svojimi nápadnými outfitmi dokázali, že patria medzi najštýlovejšie celebritné páry. Vídať ich bolo spolu už od vlaňajška, ale len nedávno sa oficiálne k svojmu vzťahu aj priznali. V rozhovore pre GQ ASAP nazval Rihannu "životnou láskou" a vo vzťahu sa cíti šťastný, keďže "našiel tú pravú". A Rihanna skutočne žiari šťastím.