11°
27.4.2024
Štvrtý rovnaký príspevok! Fanúšikovia Britney sú znepokojení, ČO je to v skutočnosti za odkaz?!

Je priam neuveriteľné, že ani tak slávna speváčka, ako je Britney Spears (39), sa nemôže ani v "najslobodnejšej krajine sveta" domôcť svojich základných ľudských práv. Aj keď jej prípad je naozaj špecifický, to, že je už vyše 13 rokov pod poručníctvom otca, napriek svojmu odporu, vyvoláva veľa otázok. Na jej podporu sa postavilo mnoho jej priaznivcov, vrátane slávnych osôb ako napríklad Paris Hilton či jej expriateľa, speváka Justina Timberlakea. Zatiaľ sa popovej hviezde oslobodiť z otcovho područia nepodarilo. Jej sledovateľov na sociálnych sieťach však naďalej prekvapujú zvláštne príspevky.

Fanúšikovia na sociálnej sieti momentálne komentujú najnovšie príspevky speváčky Britney Speras na jej osobnom účte, kde provokuje poriadne odvážnymi zábermi. Na nich si speváčka iba dlaňami zakrýva celkom nahé prsníky a zvodne pozerá do objektívu. Mnohí jej priaznivci si myslia, že je za tým odkaz priamo jej „väzniteľovi“, otcovi Jamiemu Spearsovi.

Je známe, že otec Britney, ktorý má už vyše trinásť rokov v rukách moc nad jej životom aj majetkom, úzkostlivo dbá aj na jej cudnosť. Už v roku 2010 jej vraj zakázal vychádzať z domu bez podprsenky. "Nenávidí fotky, kde jej vidieť trčiace bradavky," prezradil vtedy zdroj z blízkosti speváčky. Je až zarážajúce, aby sa takmer štyridsaťročná matka dvoch detí musela riadiť takými priam smiešnymi požiadavkami otca. Aj preto jej zverejnené snímky, kde dáva provokatívne do popredia svoje nahé prsia, môžu naznačovať jej rebéliu voči otcovi a jeho nezmyselne obmedzujúcim nariadeniam, ktoré jej nedovoľujú žiť po svojom.

Britney Spears neboli ani v minulosti cudzie sexy pózy a tanečné kreácie. Naplno ich využila v piseni Slave 4 U z roku 2001, teda z čias jej najväčšej slávy:

Na fotografii, kde si Spears drží prsia rukami, vidieť na jej nechtoch odlupujúci sa lak, čo pôsobí trochu zanedbane, ale môže ísť rovnako o jej zámer. Vlani počas obmedzení kvôli covidu nemohla z nariadenia otca v rámci ochrany jej zdravia takmer vychádzať z domu. "Rok som si nesmela zájsť ani na nechty, alebo ku kaderníčke," sťažovala sa nedávno na súde, kde bojovala o navrátenie svojprávnosti. Priaznivci speváčky však celkom dobre nechápu, prečo takmer rovnaké fotografie či videá s obnaženými prsiami zdieľala Britney už štyrikrát za sebou. Speváčka k snímkam nepridala žiadne vysvetlenie, iba emotikony. Zmätení sledovatelia jej instagramového profilu hneď rozvírili veľkú debatu v komentároch. "Žeby jej niekto odstraňoval tieto fotky a ona ich opäť zverejňuje?" spýtal sa konšpirátorsky jeden z jej fanúšikov a získal 21 000 lajkov. "Ups, urobila to znova!" zavtipkoval ďalší s odkazom na jej slávny hit.

Toto je štvrtý, zatiaľ posledný záber polonahej Britney, stále na tom istom mieste, v tej istej polohe:

Príspevok, ktorý zdieľa Britney Spears (@britneyspears)

Hovorí sa, že zúfalí ľudia robia zúfalé činy. A to je zrejme prípad aj slávnej, ale nešťastnej Britney Spears. "Chcem len späť svoj život," úpenlivo žiada o svoje oslobodenia sa z rúk neúprosného otca. "Je to 13 rokov a je toho dosť," konštatovala Spears na súde 23. júna. "Naozaj som presvedčená, že toto poručníctvo je zneužívajúce. Chcem zmeny, zaslúžim si zmeny," vyzývala súd vyše trinásť rokov nesvojprávna speváčka. Sudca teraz konečne dal Spearsovej príležitosť najať si vlastného právnika. Ano to doteraz nemohla. Pokračovanie súdneho procesu bude v septembri a snáď sa ako ona, tak aj jej priaznivci dočkajú spravodlivosti. Nový právnik už teraz podnikol zásadné kroky a mnohí sa zhodujú, že pre ňu za mesiac spravil viac, ako ostatní za 13 rokov.