24.4.2024
Koktejl tabletiek, neustála kontrola či monitorovaný telefón! Bývalý ochrankár Britney šokoval svedectvom!

Po zlomovom súdnom pojednávaní, keď losangelský súd povolil speváčke Britney Spears (39) vybrať si vlastného právnika, ktorý bude obhajovať v jej záujmy v prípade niekoľkoročného boja o zbavenie jej otca funkcie opatrovníka, sa ozývajú prvé lastovičky, ktoré sa rozhodli svedčiť v prospech speváčky. Medzi nimi aj jej osobný ochrankár, ktorý dohliadal na jej bezpečnosť ešte v roku 2010, teda v čase, keď už bola vyše roka v legálnom područí jej otca Jamieho.

Istý Fernando Flores, bývalý bodyguard speváčky Britney Spears, podľa denníka The Sun tvrdí, že speváčke raz týždenne podávali koktail silných liekov na predpis, ktoré spôsobovali obrovské zmeny nálad. Tvrdí aj to, že sa speváčka neraz rozplakala, keď ju jej despotický otec komandoval. Bývalý policajt navyše zverejnil, že jej telefón bol monitorovaný a nikdy ju nepúšťali von samotnú.

Fernando Flores, dnes 40-ročný otec štyroch detí, bol najatý ako Britneyin opatrovník ešte v roku 2010, čo je necelý rok po tom, čo sa jej otec Jamie stal jej opatrovníkom po speváčkinom psychickom zrútení. Odvtedy má  výlučné právo narábať s jej majetkom, robiť v mene Britney kariérne či súkromné rozhodnutia, a to vrátane prípadného tehotenstva či vydaja. V exkluzívnom rozhovore pre denník The Sun Flores uviedol, že každý piatok prišla istá žena, ktorá Britney odovzdala nejaké lieky.

Britney bola všadeprítomným paparazzom častokrát uštvaná až do nepríčetna, oporu však nenašla ani v najbližších, práve naopak, zdá sa, že jej otec bol "režisérom" jej smutného úpadku. To vyvrcholilo v jej neslávne známe psychické zrútenie v roku 2008:

"Vysvetľoval som Britney, čo všetko je. Tri antipsychotické lieky a antikoncepčné tabletky," opísal Flores rutinu, ktorá bola súčasťou jeho práce. "Z príčetnej ženy sa stávala behom chvíle takou, že hovorila o paralelných vesmíroch," šokuje bývalý ochrankár v rozhovore. Fernando, ktorý skončil vo svojej funkcii už po ôsmich mesiacoch, dodal: "Jamie volal trikrát alebo štyrikrát denne, aby skontroloval, čo sa deje. Ak niečo chcela, musela ho požiadať o povolenie."

Britney túži po 12 rokoch  v neľudských podmienkach v opatrovníctve opäť po slobode. Jej túžbou je vraj vydať sa partnera Sama Asghariho a mať s ním dieťa. To však jej otec nedovolí:

Príspevok, ktorý zdieľa Britney Spears (@britneyspears)

​Zdá sa, že podľa výpovede Floresa bol speváčkin život v zlatej klietke pod drobnohľadom otca ešte ťažší, ako to sama Britney pred súdom opísala. Je však možné, že na to nenašla dostatok psychických síl a odvahy, aby verejne odhalila detaily otrasného zaobchádzania s ňou, ktoré trvá už dlhých 12 rokov. "Dni trávila pozeraním televízie alebo cvičením. Keď bola na dne, plakala, keď počúvala skladbu It's A Man's World," dodal na záver Flores zaujímavosť o piesni z roku 1966, v ktorej James Brown spieva o svete, ktorý patrí mužom, ale nič by neznamenal bez ženy či dievčaťa. Mnohí túto pieseň označujú ako sexistickú a znevažujúcu ženy, s čím sa však Britney na základe neblahých skúseností s jej vlastným otcom môže, žiaľ, skutočne stotožniť.