14°
Ingrida
8.5.2024
Je to úplne inak! Žiadny raper, Adele sa ukázala po boku TOHTO muža!

Po šokujúcom schudnutí speváčky Adele, kedy zhodila takmer 50 kilogramov váhy behom necelých dvoch rokov, sa začína špekulovať o jej novom priateľovi. Už od roku 2019 ju dávajú médiá dokopy s britským raperom Skeptom, teraz však prekvapila verejnosť s úplne iným mužom po svojom boku.

Ako prináša portál Page Six, speváčka Adele (33) sa vybrala so svojím novým objavom na finálny basketbalový zápase americkej NBA vo Phoenixe v Arizone. Spoločnosť jej však nerobil raper Skepta, s ktorým ju ešte pred pár dňami videli, ale agent známeho hráča basketbalu, Jamesa LeBrona. Je zrejmé, že má speváčka v posledných rokoch slabosť nielen pre afroamerickú kultúru, ale aj pre mužov.

Iba nedávno bola táto spevácka hviezda videná na nákupoch v obchodnom centre s raperom Skeptom, čo by potvrdzovalo, že tvoria stále pár. Vzápätí sa toto tvrdenie ocitá na vážkach, keďže sa správala až príliš dôverne k manažérovi Jamesa LeBrona. "Rich Paul, agent LeBrona, privádza svoju priateľku na zápas. Vedľa Jamesa LeBrona je jeho priateľka Adele," uviedol vo svojom podcaste športový komentátor Brian Windhorst z ESPN. "Je to vôbec prvýkrát, čo vyšli na verejnosť spoločne, takže to bude vo všetkých bulvárnych novinách, najmä zajtra v Anglicku," dodal komentátor celkom presne. Adele a Richa odfotili, ako sa rozprávajú, smejú a sledujú zápas, počas ktorého Milwaukee Bucks porazili Phoenix Suns vo finále NBA.

Adele sa takto odviazala na svadbe a hosťom od srdca zaspievala svojo zvonivým hlasom:

​Rich Paul (39) je elitný športový agent, ktorý založil spoločnosť Klutch Sport Group a zastupuje množstvo významných hráčov NBA. Je dlhoročným priateľom a tiež agentom Jamesa LeBrona. Podľa Forbesu sa v roku 2020 umiestnil medzi 10 najsilnejšími agentmi na svete a na 2. mieste v basketbalovej sfére. Na ich stránke sa píše: "Vyjednal viac ako miliardu dolárov v aktívnych obchodoch pre mená ako LeBron James, Ben Simmons a John Wail." Určite Adele tento úspešný muž imponuje, ale ako to je s jej vzťahom k nemu na dôvernejšej úrovni, ťažko odhadnúť. Možno ide iba o čisto priateľský kontakt, ale je aj možné, že komentátor zápasu je predsa len v tomto ohľade lepšie informovaný.

Rich Paul je údajný nový partner po boku slávnej britskej speváčky Adele:

Príspevok, ktorý zdieľa Rich Paul (@richpaul)

Adele je veľmi opatrná vo vzťahu s mužmi. Manželstvo so Simonom Koneckim jej nevyšlo a v roku 2019 sa rozviedli. Majú spolu osemročného syna, ale aj toho úzkostlivo chráni od publicity. Ťažko bolo pre ňu v rámci jej obrovského kariérneho vzostupu venovať dostatok času manželovi, najmä keď sa čoraz častejšie zdržiavala v USA. V srdci šoubiznisu, americkom Los Angeles sa napokon rozhodla aj žiť a aktuálne tam kupuje už niekoľkú nehnuteľnosť. Adele už niekoľko rokov nekoncertuje a netvorí novú hudbu, sústredí sa hlavne na svoj súkromný život a prísnu životosprávu. Na to však majú ťažké srdce niektorí jej fanúšikovia, ktorí sa dennodenne na jej sociálnej sieti dožadujú novej muziky od tejto talentovanej a charizmatickej speváckej divy.