12°
Lea
29.4.2024
Britney mala ďalší súd! Zaznamenala malé víťazstvo a po jej vyjadrení internet "vybuchol"!

Aj malé víťazstvo v súdnom spore o opatrovníctvo Britney Spears stačilo speváčke na to, aby sa mohla cítiť aspoň na chvíľu na koni. A to doslova. Rozhodnutie súdu oslávila typicky "britneyovsky" - videom s rôznymi gymnastickými zručnosťami, ktoré doplnila jazdou na jej milovanom tátošovi.

Speváčka Britney Spears (39) má konečne čo oslavovať. Po nedávnom sklamaní, keď sudkyňa po jej srdcervúcej výpovedi zamietla jej žiadosť o vyškrtnutie jej otca z postu opatrovníka, sa speváčke dostala aspoň malého víťazstva. Sudkyňa tentokrát prikývla na jej žiadosti o nového právnika podľa vlastného výberu po tom, čo jej dlhoročný právnik pridelený súdom zlyhal pri podaní oficiálnej žiadosti losangelskému súdu.

Niekdajšia popová princezná svoju radosť z toho, že jej po 12 rokoch umožnili najať si vlastného právnika, prejavila vo videu, na ktorom okrem mlynského kola veselo jazdí na koni. Azda tým chcela vyjadriť pocit slobody, po ktorej už toľké roky túži. Teraz môže ďalej  pokračovať v boji o svoje oprostenie spod opatrovníctva. To má v prevažnej miere vo svojich rukách jej vlastný otec, Jamie Spears (69), ktorý narába nielen s jej majetkom, ale aj so súkromnými rozhodnutiami a údajne jej nedovolí ani vydať sa za jej dlhoročného partnera Sama a mať s ním deti.

Britney o svojom neblahom údele spievala v textoch jej piesní ešte roky pred jej psychickým zrútením a následným zbavením svojprávnosti, napríklad aj v piesni I'm not a girl, not yet a woman:

"Ďakujem svojim fanúšikom, ktorí ma podporujú," napísala Spears v príspevku. "Nemáte ani potuchy, čo pre mňa znamená mať podporu od tak úžasných fanúšikov!" napísala ďalej speváčka k videu, na ktorom je zachytená ako cvála na koni, či robí mlynské kola v romantickom prostredí parku pri rybníku na neznámom mieste. "Psssss, toto je moja dnešná oslava jazdou na koni a robením mlynských kolies," napísala na záver a po prvýkrát v živote doplnila aj notoricky známy hashtag #FreeBritney. To spôsobilo obrovskú hystériu, aj jej priateľ, Sam Ashgari príspevok okomentoval slovami: "Internet vybuchne". Speváčka sa na v poradí druhom súdnom pojednávaní v stredu 14. júla 2021 opäť vyzbrojila drsnou obhajobou a vykreslením skutočnosti z jej pohľadu a opäť obvinila svojho otca, že jej zničil život, a dokonca žiadala, aby bol zatknutý a obvinený.

Takto Britney oslávila svoje malé víťazstvo:

Príspevok, ktorý zdieľa Britney Spears (@britneyspears)

Medzičasom sa pred budovou zhromaždili davy jej fanúšikov, ktorí jej prišli vyjadriť podporu. "Som tu, aby som sa zbavila svojho otca a obvinila ho zo zneužívania opatrovníctva," povedala sudkyni Brende Pennyovej a vzlykajúc čítala riadky z pripraveného vyhlásenia. Opatrovníctvo označila za "sk*r**ne kruté" a sudkyni povedala: "Chcem dnes vzniesť obvinenie proti môjmu otcovi."  Sudkyňa jej síce nevyhovela, ale schválila žiadosť Spearsovej, aby si za svojho právnika najala bývalého federálneho prokurátora Matthewa Rosengarta, známeho hollywoodskeho advokáta. Aj keď maličkými krokmi, priaznivci speváčky stále veria, že sa z nedôstojných podmienok vymaní a konečne nadobudne vysnívanú slobodu a založí si rodinu, ktorú jej v minulosti odopreli. Speváčka si nikdy skutočne neužila pocit byť mamou jej dvom synom Seanovi a Jaydenovi, ktorí su dnes už v tínedžerskom veku.