24.4.2024
Nákupy vo výpredaji a nový frajer po boku?! Milionárka Adele prekvapila verejnosť!

Krásna, talentovaná a úspešná speváčka Adele, ktorá najnovšie prekvapila obrovskou premenou, keď zhodia desiatky nadbytočných kilogramov, dlhé roky nemala šťastie v láske. S bývalým manželom a otcom jej jedného dieťaťa, synčeka Angela, z ktorého sa vďaka ich rozvodu stal zo dňa deň milionár, ukončila vzťah po siedmych spoločných rokoch v roku 2019. Následne sa sama zo žartu pasovala na samotárku žijúcu s mačkami. No zjavne to tak úplne len mačky nebudú.

Napriek tomu, že hodnota majetku speváčky Adele sa odhaduje približne na 190 miliónov dolárov, čo z nej robí jednu z najbohatších speváčok vôbec, sama zjavne nemá potrebu navštevovať tie najdrahšie butiky a prezentovať sa luxusným štýlom života. Ako priniesol denník Page Six, nedávno sa Adele spolu s údajným frajerom, raperom Skeptom vybrali na nákupy do istého outletového obchodného centra neďaleko kalifornského San Bernardina, kde v tom čase prebiehali výhodné výpredaje oblečenia.

Mnohí okoloidúci si vraj šli oči vyočiť, keď videli speváčku hitu "Rolling In The Deep" v tamojšom outlete obchodu Prada, ktorý navštevujú bežní smrteľníci s túžbou nosiť značkové, no výrazne zľavnené modely z minulých sezón. Po tom, čo v októbri 2020 vyšlo na povrch, že sa Adele stretáva s 38-ročným britským raperom Skeptom, speváčka silou mocou verejnosť presviedčala, že je sama a je tak spokojná. "Teraz sa opäť vrátim do svojej jaskyne, aby som sa zase stala (slobodnou) mačacou dámou, ktorou v skutočnosti som!" zažartovala si 33-ročná speváčka v obľúbenej relácii Saturday Night Live, kde sa mimochodom po dlhých piatich rokoch kariérnej pauzy opäť objavila na televíznych obrazovkách.

Adele patrí k ženám, ktorým aj kilá navyše na kráse nijak neuberajú, napriek tomu sa s nimi rozhodla zatočiť. V poslednom klipe k piesni Send My Love, kotrý nakrútila v roku 2016 môžete vidieť speváčku ešte v pôvodnej "veľkosti":

Avšak toto jej rozpoloženie už, zdá sa, nie je celkom aktuálne. Zdroj denníka Page Six totiž potvrdil, že sa na nákupoch v obchodnom centre snažila pomôcť s výberom oblečenia pre istého Brita, ktorý aj podľa rozsiahlych tetovaní zodpovedá popisu rapera Skeptu, ktorý jej robil spoločnosť. "Sedela a sledovala ho, kým si vyberal svetre, nohavice, skúšal bundy a kabáty a zamestnanci mu pomáhali. Dávala mu spätnú väzbu a hovorila, v čom podľa nej vyzerá skvele," povedal neznámy očitý svedok, ktorý zhodnotil jej správanie ako sympatické a veľmi trpezlivé, keďže ho ochotne a úsmevom čakala takmer hodinu, kým si mladý muž konečne niečo vybral. Z dlhej chvíle sa vraj celkom bezprostredne začala hrať s malým psíkom jedného z neznámych zákazníkov obchodu.

Pri príležitosti 33. narodenín, ktoré Adele oslávila 5. mája 2021 pridala na Instagram aktuálne fotky. Mnohí sa zhodnú na tom, že to kedysi kyprej speváčke veľmi pristane aj s ubudnutými kilami:

Príspevok, ktorý zdieľa Adele (@adele)

Ako povedal zdroj, nie je celkom jasné, čo dvojica pohľadávala v tejto oblasti, keďže nie je známe, že by tam bývali. Avšak je celkom možné, že v neďalekom Palm Springs trávili víkend pri príležitosti osláv amerického Dňa nezávislosti, ktorý za veľkou mlákou bujaro oslávili už tradične 4. júla. Nuž a tiež by nebolo nič na počudovanie, ak by sa superhviezda rozhodla trochu utiahnuť opasok a uskromniť. Iba nedávno totiž "vysolila" 10 miliónov dolárov za jej nové sídlo v Beverly Hills. Podľa časopisu Architectural Digest vlastní speváčka v tejto ultraluxusnej štvrti už tri domy. Avšak je viac než pravdepodobné, že Adele aj napriek bohatstvu ostala tou sympatickou dievčinou odvedľa, ktorá sa nepotrebuje predháňať v ukazovaní svojho majetku, o čom svedčí aj jej tajnostkárska povaha a prísne strážené súkromie.