12°
28.3.2024
Krutá rana pre Britney! Po srdcervúcom svedectve o jej utrpení v opatrovníctve súd aj tak ZAMIETOL jej žiadosť!

Po minulotýždňovom súdnom pojednávaní v prípade opatrovníctva americkej popovej speváčky Britney Spears prichádza obrovský šok a sklamanie nielen pre ňu, ale pre všetkých jej fanúšikov. V emotívnom prejave pred sudkyňou speváčka odhalila otrasné skúsenosti s poručníctvom jej otca, ktorý ju drží už dlhých 12 rokov v podľa nej otrockých podmienkach, nedovolí jej disponovať vlastným majetkom či dokonca otehnotnieť, ani vydať sa za jej priateľa.

Skutočné sklamanie zažíva speváčka Britney Spears po tom, ako sudkyňa zamietla jej žiadosť o odstránenie z pozície opatrovníka jej otca Jamieho. A to aj napriek tomu, že speváčka obvinila jeho, ako aj celú svoju rodinu z trýznenia a psychického teroru počas dlhých 12 rokov. Ako prináša denník The Sun,  Jamie Spears tak bude naďalej disponovať nielen jej majetkom, ale aj právom rozhodovať o jej súkromnom živote aj kariére.

​Speváčka Britney Spears je od jej série psychických zrútení už dlhých 12 rokov uznaná súdom za nesvojprávnu na stupni, aký sa zvyčajne aplikuje na skutočne veľmi starých či psychicky narušených ľudí. Vďaka tomu má jej otec Jamie kontrolu nad väčšinou jej súkromných záležitostí ako aj majetkom, avšak speváčka tvrdí, že to výrazne obmedzuje jej súkromný život. Speváčkin právnik Samuel Ingham v mene Spears požiadal súd v Los Angeles, aby Jamieho Spearsa úplne vylúčil z funkcie správcu multimiliónového majetku popovej hviezdy a nahradil ho jej opatrovníčkou Jodi Montgomery a zároveň zveril správu jej majetku výhradne do rúk spoločnosti Bessemer Trust.

Za speváčkou stojí mnoho celebrít a taktiež fanúšikovia, ktorí sformovali organizáciu s názvom Free Britney. Tá bojuje za jej oslobodenie spod opatrovníctva:

​Z dokumentov predložených na súde v Los Angeles však vyplýva, že sudkyňa Brenda Penny túto žiadosť zamietla a zároveň potvrdila, že spoločnosť Bessemer Trust ostane v prípade ako spolusprávca majetku Britney Spears. A to aj napriek jej šokujúcemu svedectvu, v ktorom okrem iného 39-ročná speváčka vyhlásila, že dohoda o opatrovníctve je neférová a dokonca chce za roky utrpenia a nadvlády nad jej životom žalovať svoju vlastnú rodinu. Dvojnásobná mama, ktorej ale deti odobrali z opatery ešte ako maličké, šokovala súd tiež priznaním, že ju donútili nechať si zaviesť vnútromaternicové teliesko ako antikoncepciu, aby nemohla otehotnieť a vziať si svojho dlhoročného priateľa, modela iránskeho pôvodu Sama Asghariho.

Britney Spears naďalej pridáva svojské videá na jej instagramový profil, niektorí sú z nich znepokojení a vidia za nimi skryté odkazy, iní zas tvrdia, že si ho speváčka nespravuje sama:

Príspevok, ktorý zdieľa Britney Spears (@britneyspears)

Ďalšie podrobnosti o tom, prečo sudkyňa rozhodla ako rozhodla zatiaľ neboli zverejnené, hoci sa očakáva, že Spearsovej právnici teraz podajú novú žiadosť, v ktorej budú opäť žiadať jej oslobodenie spod opatrovníctva jej otca Jamieho. Ten tvrdí, že vyhlásenia jeho dcéry nie sú celkom pravdivé, a od septembera 2019 z tejto funkcie čiastočne sám odstúpil pre jeho zhoršujúci sa zdravotný stav. Jeho pozíciu vtedy dočasne zaujala istá Jodi Montgomery, speváčkina opatrovateľka. To sa však podľa súdu nepáči Jamiemu a žiada, aby sa účasť pani Montgomery prešetrila, pretože si myslí, že "nereflektuje želania Britney". Právnici sa tiež ohradili voči žiadosti právnika speváčky, ktorý žiada, aby sa pozícia pani Montgomeryovej stala trvalou.

Britney a jej priateľ Sam Asghari by si želali spoločné bábätko a svadbu:

Príspevok, ktorý zdieľa Sam Asghari (@samasghari)

Právnička pani Montgomeryovej na tieto pochybnosti okamžite reagovala a uviedla, že "Jodi Montgomery bola vždy neúnavnou obhajkyňou Britney a jej blaha, hoci nemá kontrolu nad jej finančným majetkom, je zodpovedná za jej osobnú starostlivosť, a keď Britney žiadala, aby sa akýkoľvek problém predložil súdu, pani Montgomery je a vždy bola pripravená, ochotná a schopná tak urobiť." Pani Montgomeryová tiež vydala dlhé vyhlásenie, v ktorom vinu za speváčkino "utrpenie" pripísala práve Jamiemu a myslí si, že speváčkina srdcervúca výpoveď pred súdom bola nanajvýš úprimná. Jamie jej vrátil úder takmer okamžite a tvrdí, že kontroverzný zákaz mať ďalšie deti a vydať sa je práve z dielne Montgomeryovej a jej právnikov, ktorí ho údajne tiež úplne odrezali od komunikácie s dcérou. Zdá sa, že prípad sa naďalej zamotáva a vidina slobody pre osudom ťažko skúšanú speváčku sa stráca v hmle obvinení a manipulácie ľudí, ktorí by ju mali najviac chrániť.