11°
Jaroslav
27.4.2024
Sánka dole! Marián Čekovský ukázal dcéru na predvádzacom móle a viac slov k tomu netreba!

Hudobník, spevák a zabávač Marián Čekovský je, okrem iného, aj hrdým otcom troch detí. Najmladší synček, ktorého má so speváčkou Natašou Džunkovou, má 4 roky, no má aj dve dcéry z prvého manželstva. Tie sú už ale veľké slečny a skutočne sa talentovanému hudobníkovi vydarili.

Hoci má doma malého škôlkara, Humenčan Marián Čekovský by mohol byť pokojne už aj starým otcom. Niežeby na to mal tento 44-ročný, a duchom azda ešte mladší, hudobník známy aj z jojkárskeho Inkognita vek, ale jednoducho sa mu skutočne podarilo stať sa otcom už predy vyše dvadsiatimi rokmi. Presne toľko má jeho prvorodená dcéra Hannah, o štyri menej má Sophia.

Talent sa v rodine Čekovských zjavne dedí veľkoryso - okrem Mariána je aj jeho sestra Ľubica (46) špičková slovenská skladateľka a klaviristka, a evidente idú gény ďalej. Obe hudobníkove dcéry to vedia s hudobnými nástrojmi. "Hannah vie hrať napríklad na basovú gitaru a na bicie. Sofia takisto a aj spieva a hrá na klavíri. Som veľmi šťastný, že už môžem pomaličky zostavovať akúsi rodinnú kapelu so svojimi dcérami," hrdí sa Čeky a je známe, že si spolu už aj zahrali.

Do tretice sa Čekovskému podarilo splodiť pre zmenu syna:

No aktuálne to nie je hudobný talent, čo chcel Marián svetu ukázať. Na svoj profil na Instagrame pridal fotku Sophie, ktorá zjavne práve predvádzala zaujímavý model. A treba uznať, že je to skutočne krásne dievča s perfektnou figúrou. Ak sa k tomu priráta aj talent, o budúcnosť dcéry sa Čeky rozhodne báť nemusí.

Príspevok, ktorý zdieľa Marián Čekovský (@cekovskym)

Aj podľa komentárov je zrejmé, že Sophia očarila všetkých, hoci ťažko povedať, či sa tak veľmi podobá na otca, ako mnohí píšu. Predsa len, v zarastenej tvári hudobníka sa len veľmi ťažko hľadajú jemné črty dospievajúceho dievčaťa. S jej mamou má aj po rozvode Marián dobrý vzťah a tak aj kontakt s dcérami je bezproblémový a je dosť dobre možné, že dievčatá čoskoro orzbehnú hudobnú kariéru po boku otca.