10°
28.3.2024
Bez podprsenky a nohavičiek! Hviezdna speváčka vyrazila na rande takmer nahá!

Barbadoská kráska a talentovaná umelkyňa vždy fascinovala fanúšikov nielen svojím hlasom a exotickým zjavom, ale aj svojským zmyslom pre módu. Už viac ako 15 rokov sebavedome udáva trendy a je inšpiráciou pre milióny žien po celom svete. Avšak iba máloktorá dáma má odvahu na niektoré Rihannine módne kreácie, keďže neraz má toho na sebe oblečeného azda až príliš málo.

Speváčku Rihannu (33) a jej partnera, rapera A$AP Rockyho (32) prichytili v New Yorku na rande, pričom speváčka si opäť získala pozornosť všetkých očí na ulici. Na fotkách, ktoré priniesol denník Daily Mail si kráska pod priesvitné šaty ružovej farby neobliekla vôbec nič a hlboký rázporok na stehne nechal iba pramálo na fantáziu diváka. Zato tvár skrývala pod maxi plyšovým ružovým klobúkom, ktorý vyzeral ako veľká cukrová vata na hlave speváčky.

Speváčka s úsmevom na tvári kráčala newyorským chodníkom a je evidentné, že si pozornosť náramne užívala. Avšak za jej blaženým úsmevom môže byť aj láska, ktorú zdieľa s raperom A$AP Rockym, pričom ich spoločný románik sa im darilo tajiť dlhé mesiace. No chuť ukázať svetu svoju náklonnosť bola silnejšia a práve v New Yorku odhalili paparazzi ich romancu ešte na jar 2021. Nedávno sa potetovaný raper, ktorý v minulosti randil aj s modelkou Kendall Jenner, nechal počuť, že Rihanna je láska jeho života. "Láska môjho života. Moja lady. Život je oveľa lepší, keď máte vedľa seba tú pravú a myslím si, že to, že to je ona, spoznáte. Je to tá pravá," nechal sa počuť zamilovaný raper v rozhovore GQ. Nuž a niet sa mu čo čudovať, ak ho čokoládová kráska, ktorá zjavne nemá veľmi rada podprsenky, dennodenne zvádza v podobných priehľadných outfitoch.

Pozrite si vo videu, ako sa Rihanna a A$AP Rocky potrápili na bráne klubu s ochrankárom, ktorý ich nespoznal a kvôli chýbajúcim dokladom ich nechcel vpustiť dnu:

Samotná Rihanna si počas chôdze na ulici nezakrývala len presvitajúce prsia, ale aj intímne partie a uvoľnila sa až v blízkosti partnera, ktorý na ňu v lokálnom klube už netrpezlivo čakal. To, že je dvojica skutočne zamilovaná a lieta v siedmom nebi, bolo jasné z ich úsmevov, pohľadov a vášnivých dotykov počas večera. Na cestu domov jej A$AP Rocky ale predsa len radšej požičal jeho veľkú koženú bundu, aby svoju polonahú krásku chránil pred pohľadmi okolostojacich mužov a žien.

Rihanna sa takto obliekla na rande, v dobrej nálade sa dokonca ochotne odfotila s fanúšikmi v bare:

Príspevok, ktorý zdieľa Rihanna Fan Page ? (@ririsourcetr)

Počas ich večerného výjazdu do ulíc sa im však stala aj menšia kuriozita, do jedného z klubov ich nechcel vpustiť ochrankár na bráne. Dôvod bol prostý, ani jeden z nich nemal pri sebe občiansky preukaz a potetovaný pán na bráne v nich slávne hviezdy asi nespoznal. Avšak napokon sa im ochranku predsa len podarilo presvedčiť, keďže boli zaľúbení holúbkovia onedlho videní pri bare vo vrúcnom objatí. Fotky z ich rande si môžete pozrieť v galérii TU.

​Rihanna, ktorá v minulosti randila s raperom Chrisom Brownom či arabským boháčom Hassanom Jameelom, sa nikdy netajila tým, že túži po rodine. V  spoločnosti detí sa cíti ako ryba vo vode, avšak donedávna nemala šťastie na seriózneho partnera. Dnes už je všetko inak, a tak sa mnohí fanúšikovia nevedia dočkať, kedy sa speváčka pochváli rastúcim bruškom.