Najdrahší chrup sveta? Spevák si dal spraviť na zuby skutočne jedinečný šperk!
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
To, že mnohé svetové, ale aj domáce celebrity sú niekedy celkom odtrhnuté od reality, nie je žiadnym tajomstvom. Za rozprávkové honoráre si môžu dovoliť tie najluxusnejšie obydlia, autá, šaty a niekdy aj pre bežného človeka nie celkom pochopiteľné výstrelky. Medzi také nepochybne patria aj takzvané "grilzz", alebo "fronts", čo sú akési ozdobné snímateľné kryty na zuby, často vyrobené z tých najdrahších kovov, ktoré sa prichytia na jeden alebo viac zubov. Mimoriadne sú populárne najmä v komunite amerických raperov. Jeden z tých najslávnejších svojím kúskom aktuálne poriadne šokoval.
Americký hudobník Pharrell Williams (48), známy aj tým, že už 30 rokov absolútne nestarne, sa na sociálnej sieti pochválil svojou novou zubnou ozdobou. Jeho "grilzz" tvorené z tých najdrahších drahokamov ako rubíny, zafíry či smaragdy urobili z jeho úsmevu nepochybne ten najdrahší na svete. Ich tvorcovia prezradili magazínu Page Six ako luxusný šperk vznikal, a taktiež mastnú sumu, ktorú musel umelec za toto panské huncútstvo vysoliť.
Pharrell Williams
Na vytvorenie svojich nových "zubov" posiatych farebnými drahými kameňmioslovil Pharrell luxusné klenotníctvo Gabby Elan Jewelry, duo otca a syna, ktorých nenapodobiteľné návrhy na zubné dekorácie prilákali tie najzvučnejšie osobnosti amerického šoubiznisu. Títo talentovaní umelci v minulosti vytvorili skvostné šperky pre hviezdy ako LeBron James, Heidi Klum, A$AP Rockyho, modelku Bellu Hadid a nedávno navrhli podobnú zubnú ozdobu pre Kim Kardashian pri príležitosti jej okrúhlych 40. narodenín. "Bolo potrebných veľa pokusov a omylov na to, aby to bolo dokonalé," povedal šperkár Elan Pinhasov-Malaev pre spomínaný magazín o Pharrellovom novom kúsku, ktorý vzbudil na internete obrovský obdiv. "Zaklopal som minimálne na 30 dverí, aby som našiel tieto kamene," opisuje náročné chvíle počas procesu výroby zručný šperkár.
Pharell Williams stojí aj za megahitom Happy:
Okrem bielych a prírodných žltých diamantov si tento výnimočný šperkársky projekt vyžiadal aj ďalšie vzácne drahokamy v hodnote približne 100 000 dolárov. Trvalo celé dva mesiace, kým zohnal kompletnú zbierku potrebnú na osadenie. Od začiatku do konca trval celý proces navrhovania štyri mesiace. "Pharrell má svoju vlastnú úroveň, je originálny. Nepáči sa mu nič, čo už bolo predtým videné na niekom inom. Človek mu musí vojsť do hlavy, pochopiť jeho víziu a to, že to chce mať dokonalé," prezradil Pinhasov-Malaev na oceneniami ovešaného hudobníka. Všetky drahokamy majú špeciálny "rose cut" brus, podľa Pharellovej osobnej požiadavky a sú vsadené do 22-karátového zlata.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Šperkár Elan aj samotný Pharrell zdieľali príspevky s finálnou podobou na Instagrame, za čo si vysúžili mnoho obdivných komentárov od fanúšikov či kolegov z brandže. Medzi nimi aj slávny návrhár Marc Jacobs, ktorý príspevok komentoval slovami: "Najúžasnejšie. Absolútne fascinujúce!" Spevák hitu "Happy" svoje fotografie popísal jednoducho "Koniec jednej éry". Na sebe mal okrem nových grilzz aj ladiace náramky a náhrdelníky z dielne Jacob & Co, ktoré boli taktiež súčasťou tejto špeciálnej celebritnej spolupráce.
Majiteľ šperkárstva Elan a hudobník Pharrell Williams sú si blízki - práve on mu zabezpečil tu najzvučnejšiu klientelu ako Kim Kardashian, Madonnu a mnohých iných:
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Pozornému oku niektorých fanúšikov však neunikla podobnosť jeho šperkov s Thanosovmi Kameňmi nekonečna z marvelkovy Avengres. "Sakra, ako si získal všetky tie kamene nekonečna?" komentoval jeden z nich a sám tvorca im dáva za pravdu. "Pozeral som sa na všetky tie drahokamy vo vrecúšku a začal som sa smiať, akože toto sú naozaj Thanosove kamene!" povedal zo smiechom hudobník. Nuž zdá sa, že Pharrell ku šťastiu a úspechu nepotrebuje Kamene nekonečna, vystačí si celkom sám so svojím zmyslom pre podnikanie a tvorbu. Nestarnúci umelec totiž koncom roka 2020 rozšíril svoje portfólio a uviedol na trh vlastnú líniu starostlivosti o pleť s názvom Humanrace, čo je vzhľadom na jeho až šokujúco mladistvý vzhľad iba krátko pred päťdesiatkou zrejme opäť odsúdené na úspech.