13°
Roland
9.5.2024
Prekrásna nevesta! Speváčka zdieľala prvé fotky z utajenej svadby!

Jedna z najpopulárnejších amerických speváčok posledných rokov si napriek mladému veku prežila na poli lásky už dosť. Ariana Grande, ktorá už o mesiac oslávi 28, rokov žne v hudobnom priemysle obrovské úspechy a za nedávnu spoluprácu s kolegyňou Lady Gaga na piesni Rain On Me si dokonca vyslúžila cenu Grammy. Avšak to je iba malá náplasť za azda jeden z najhorších zážitkov jej života, keď na jej koncerte v Manchestri v roku 2017 po teroristickom útoku zahynulo 22 nevinných ľudí, prevažne detí. O rok neskôr zomrel raper Mac Miller, s ktorým sa iba pár mesiacov predtým rozišla. Zdá sa však, že sa už aj na ňu v jej súkromí usmialo šťastie, ktoré sa rozhodla už nepustiť a spečatila ho sľubom manželským.

Speváčka Ariana Grande (27) potešila fanúšikov na sociálnych sieťach fotografiami z jej nedávnej svadby s realitným maklérom, Daltonom Gomezom (25). Dvojica pôsobila na fotkách ako rozprávkový pár a mnohí sa zhodli na tom, že speváčku, ktorá si prešla v minulosti peklom, už dlho nevideli tak šťastnú a spokojnú.

Svadba rodáčky z americkej Floridy bola aj pre tých najzarytejších fanúšikov veľkým prekvapením, keďže zásnuby prebehli iba päť mesiacov dozadu. Dalton požiadal Arianu o ruku v decembri 2020 a na prst jej nasadil luxusný prsteň s perlou a diamantom, ktorý má pre popovú hviezdičku osobitný význam. Perla vsadená do jemnej obrúčky z bieleho zlata totiž pôvodne pochádzala z prsteňa, ktorý jej dala darovala jej milovaná stará mama. Speváčka hitov Thank You, Next či 7 Rings povedala svojej spriaznenej duši, ako Daltona sama nazvala, osudové áno 15. mája 2021 v priestoroch jej luxusného obydlia v kalifornskom Montecite.

Aj v piesni 7 rings spieva Ariana Grande o prstienkoch, avšak ten najdôležitejší už zdobí jej ruku:

Ako je už pre Arianu typické, svoju vizáž dokonalo zladila a vkusné, jednoduché saténové šaty s odhaleným chrbtom od návrhárky Very Wang doplnila krátkym romantickým závojom s pre ňu typickou mašľou a perfektným nude mejkapom. Mladomanžel, aby nezatienil krásnu nevestu, zvolil na tento veľký deň klasický čierny oblek od Toma Forda. Speváčka sa Instagrame tiež podelila o intímne zábery a fotky zo zákulisia, na ktorých sa pripravuje na obrad. Avšak kto by čakal pompéznu oslavu plnú celebrít, ostane sklamaný. Až medzi gratulantmi na Instagrame sa v komentároch objavili také zvučné mená ako Donatella Versace, herečka Jennifer Garner či modelka Hailey Bieber.

Ariana bola mimoriadne krásna nevesta:

Príspevok, ktorý zdieľa Ariana Grande (@arianagrande)

Samotná speváčka označila svoju zatiaľ prvú a snáď aj poslednú svadbu za "maličkú a intímnu". Krátko po svadbe pre magazín People speváčka prostredníctvom hovorcu potvrdila, že svadby sa zúčastnilo menej ako 20 hostí. Speváčkiny rodičia, Joan Grande a Edward Butera, ju viedli k oltáru a potom ju prenechali ženíchovi za účasti malej skupinky ľudí, zložených z najbližších a najdrahších nevesty a ženícha. "Miestnosť bola naplnená šťastím a láskou. Mladomanželia a obe ich rodiny nemohli byť šťastnejší," prezradil detaily zo svadby Arianin hovorca. Grande začala s realitným maklérom Daltonom Gomezom randiť iba v januári 2020, avšak ich láska nabrala na obrátkach a ani nie po roku chodenia prišli zásnuby. Fanúšikovia sa už teraz tešia na ďalšie prekvapenia zo súkromia mladomanželov, azda aj v podobe ich spoločného potomka.