15°
Blažena
11.5.2024
Fanúšikovia Mariky Gombitovej jasajú! Jej hit je VONKU a bude to trhák tohto leta!

Marika Gombitová patrila k najväčším speváckym hviezdam od konca 70. rokov, no práve keď naplno zažiarila jej hviezda po vyjdení piesne Vyznanie, posledný novembrový deň roku 1980 jej život navždy zmenila autonehoda. Ostala pripútaná na vozík, no našťastie, spievať neprestala. Nasledoval jeden hit za druhým, až prišli 90. roky a Marika stíchla a nové piesne vydávala už len raz za pár rokov. O to vzácnejšia je každá z nich pre jej verných fanúšikov.

Zatiaľ posledný album vydala 64-ročná Marika Gombitová ešte v roku 1994, novou pesničkou obšťastnila priaznivcov v roku 2015. Neprestáva ale zbierať ocenenie, čo je dôkazom, že napriek Marikinmu stiahnutiu sa z verejného života na ňu tisíce Slovákov stále nezabúdajú. Aktuálne majú dôvod na radosť.

Dídžej Robert Burian, ktorý je napríklad aj za Egovým megahitom Žijeme len raz, sa rozhodol vziať do parády jeden z najväčších Gombitovej hitov a prináša ho fanúšikom ako potenciálny tohtoročný letný trhák.

Chytí tento nesmrteľný Marikin hit v novom šate aj vás?

V nedeľu večer odpremiéroval na YouTube pesničku V období dažďa z Marikinho megaúspešného albumu Ateliér duše z roku 1987. Text Kamila Peteraja je nadčasový, v spracovaní Roberta Buriana je z pesničky hit, ktorý nebude iste chýbať na každom letnom žúre. "Posielame pozitívnu vec, pretože už len také časy nás čakajú," napísal optimisticky 39-ročný dídžej pod skladbu na Youtube.

Veľmi sa teším remixu mojej pesničky V období dažďa, ktorý sa fantasticky podaril Robovi Burianovi. Verím, že vás v týchto ťažkých časoch poteší. S láskou♥️ Vaša Marika

Uverejnil používateľ Marika Gombitová Official Nedeľa 2. mája 2021

K modernej úprave svojho hitu sa vyjadrila aj samotná Marika Gombitová. "Veľmi sa teším remixu mojej pesničky V období dažďa, ktorý sa fantasticky podaril Robovi Burianovi. Verím, že vás v týchto ťažkých časoch poteší," napísala Marika na Facebooku. Jedným z komentujúcich pod jej statusom je aj Miro Žbirka, tomu nebolo treba veľa slov, vystačil si len ikonami potlesku. Po lete bude jasná odpoveď, či sa hit chytil, hoci už teraz sa dá celkom dobre predpovedať, že to tak bude.