14°
25.4.2024
Zmenili názor?! Pár dní po rozchode si rozídení snúbenci vyšli na rande do reštaurácie, kde sa dali dokopy!

Zdá sa, že spevácko-hereckou divou nedávny rozchod s bývalým úspešným športovcom až tak nezamával. Práve naopak, ak by niekto čakal depresívne odkazy na sociálnych sieťach či potoky sĺz, ostal asi celkom prekvapený, keďže Jennifer Lopez vyzerá na najnovších fotkách sexy ako nikdy predtým. Navyše, podľa videí v jej príbehoch sa dá povedať, že si posledné nakrúcanie nového filmu Shotgun Wedding v Dominikánskej republike v spoločnosti dvoch fešných hereckých kolegov, Josha Duhamela a Lennyho Kravitza, náramne užíva. A to asi poriadne dráždi práve jej ešte donedávna snúbenca, ktorý sa snaží byť v speváčkinej blízkosti za každú cenu.

Ako prináša portál Page Six, iba nedávno rozídení milenci, ktorí zároveň zrušili zásnuby, sa stretli opäť, a to dokonca na mieste ich prvého rande. Neverník Alex Rodriguez sa, zdá sa, kajá a JLo pozval na romantickú večeru do jednej z luxusných losangelských reštaurácii. Tam sa ich láska v roku 2017 vraj aj začala a A-Rod azda verí, že v nekompromisnej herečke a speváčke prebudí spomienky a zmení jej rozhodnutie dať mu definitívne košom.

Neznámy špión spomínaného webu tvrdil, že niekdajších snúbencov videl v reštaurácii hotela Bel-Air, kde sa ich románik  v roku 2017 začal. Ešte dávnejšie pre magazín Vanity Fair Jennifer prezradila, že vtedy bol obvykle sebavedomý športovec poriadne nervózny, dokonca sa musel aj posilniť.  "Neviem, či si on myslel, že je to rande. Ale ja som to brala ako rande. Pamätám si, že bol dosť nervózny, opýtal sa ma, či si nedám drink. Povedala som mu, že nepijem. Opýtal sa ma, či by mi nevadilo, ak by si on dal jeden drink. Bol fakt nervózny, ale bolo to neskutočne zlaté," opísala vtedy ešte zamilovaná Jennifer. Nuž, azda práve podobné emócie sa snaží bývalý hráč bejzbalu v slávnej speváčke vzbudiť opäť a rozhodol sa zobrať ju na večeru na rovnaké miesto ako pred rokmi.

O sklamaní a nedôvere vo vzťahu spievala Jennifer Lopez už v piesni If You Had My Love, pripomeňte si hit s ktorým prerazila vo svetových rebríčkoch pred dlhými 22 rokmi:

Podľa očitých svedkov sa bývalí snúbenci k sebe celkom mali, na stretnutí panovala vraj pohodová atmosféra. "Zdalo sa, že je tam stále láska a vzájomná úcta," opísal ich "rande" neznámy zdroj. Zdá sa, že sa dnes karta obrátila a bol to práve A-Rod, kto veril, že ich stretnutie by mohlo byť rande. Jennifer sa však ešte v oficiálnom ohlásení ich rozchodu vyjadrila, že ostávajú naďalej v kontakte kvôli spoločným podnikateľským aktivitám. Navyše, herečka a speváčka zažíva momentálne v profesnom živote celkom úspešné obdobie a v súkromí sa vraj tiež môže spoľahnúť na svojho exmanžela, speváka Marca Anthonyho. S ním ju okrem dvoch spoločných detí spája aj hlboké priateľstvo, a aj pri poslednom rozchode s Alexom jej svoj čas a rameno na vyplakanie ponúkol práve on.

Príspevok, ktorý zdieľa Alex Rodriguez (@arod)

Kým Jennifer čechorí svoje perie a na Instagram pridáva dráždivé zábery v krásnych šatách, či fotky z nakrúcania v exotickej "Dominike" v spoločnosti fešných hereckých kolegov, Alex sa vo svojich príspevkoch venuje najmä svojej rodine. Iba nedávno jeho dcérka Ella oslávila 13 rokov a pri tejto príležitosti pridal kompláciu fotiek, ktoré zachytávajú ich spoločné momenty. "Nemôžem uveriť, že moja Ella Bella má dnes 13 rokov. Moje dievčatko je už oficiálne tínedžer!" napísal k príspevku a svojej dcére vyjadril obdiv a vyznal hlbokú otcovskú lásku. Zaujímavé však je, v spomínanej videokompilácii fotografií sa okrem jeho dcérky a rodiny objaví niekoľkokrát samotná Jennifer a jej deti, ktoré si s tými jeho vytvorili za ten čas skutočne silné puto. A tak sa zdá, že okrem podnikania ich budú už navždy spájať práve ich potomkovia, ktorí, napriek tomu, že sú z predošlých manželstiev, spolu dokázali vytvoriť za tie štyri roky skutočnú rodinu.