10°
25.4.2024
Ewa Farna prezradila svoj neobvyklý rituál! BEZ TOHTO nikdy nezaspí!

Populárna česká speváčka s poľskými koreňmi ani počas pandémie a reštrikciám s ňou spojenými v práci nezaháľa. Prostredníctvom sociálnej siete organizuje online koncerty, ktorými robí v ťažkých časoch radosť množstvu fanúšikov naprieč tromi stredoeurópskymi krajinami. Ewa Farna je totiž obľúbená nielen v rodnom Česku a na Slovensku, ale veľkú základňu obdivovateľov má aj v 38 milónovom Poľsku. Aj preto na sociálnej sieti komunikuje ako v českom, tak aj poľskom jazyku.

Speváčka Ewa Farna (27) pred pár dňami fanúšikom na sociálnej sieti prezradila, aký rituál každodenne dodržiava, aby si udržala v časoch lockdownu nadhľad a zároveň vyšla zo svojej „umeleckej“ bubliny do skutočného sveta. Mnohým sa jej zvyk natoľko zapáčil, že sa sami inšpirovali a s Ewu zahrnuli múdrosťami a motivačnými citátmi, ktoré ich v živote hnali vpred a držali nad vodou aj v najťažších chvíľach.

Trvá už vyše roka, čo Farna, podobne ako ostatní umelci, žije uzavretá v súkromí svojho obydlia, bez možnosti koncertovať na pódiách v priamom kontakte s divákmi. Aby nedostala ponorkovú chorobu, neustále so svojimi priaznivcami zdieľa informácie z rôznych oblastí života, aj keď iste nosnými sú témy o jej aktivitách v oblasti spevu. Odhaľuje ale aj svoje súkromie, lebo dobre vie, že práve na to sú všetci veľmi zvedaví. Ewa sa naozaj nemôže sťažovať na množstvo fanúšikov, ktorí sledujú jej život a spevácku kariéru.

Ewu môžu vidieť a počuť fanúšikovia aj počas pandémie prostredníctvom online koncertov. Pozrite si jej vystúpenie s piesňou Všechno nebo nic s Karlovarským symfonickým orchestrom:

Na Instagrame prezradila speváčka, kde sú podľa nej korene jej spokojnosti a úspechu. Riadi sa zrejme známym heslom, že úspech praje pripraveným a preto pravidelne dodržiava rituál, na ktorý nedá dopustiť. "Môj lifehack, ktorým sa dlhodobo riadim, a v tejto dobe snáď najviac - idem večer spať vždy o niečo múdrejšia," odhalila Ewa svoje tajomstvo na Instagrame. "Každý deň mám za cieľ sa niečo nové dozvedieť, z akéhokoľvek odvetvia," doložila na vysvetlenie. A neváhala sa aj podeliť s tými, ktorí sledujú jej status, aké zdroje vyhľadáva, aby našla to najzaujímavejšie a bola neustále v obraze, čo sa deje vo svete. "Počúvam podcasty, pozerám na dokumenty, rozprávam sa s ľuďmi z iných sociálnych bublín," vymenovala aspoň zopár hlavných možností na získanie informácií.

Ewa so svojimi fanúšikmi aktívne komunikuje prostredníctvom sociálnych sietí. Nedávno sa im zverila so svojimi zvykmi počas lockdownu:

Príspevok, ktorý zdieľa Ewa Farna (@ewa_farna93)

Speváčka nezameriava svoju pozornosť len na prostredie, v ktorom sa najviac pohybuje. "Vyťahujem hlavu z toho svojho hudobného sveta, paradoxne tiež preto, aby som ho dokázala lepšie vnímať z nadhľadu, v kontexte," zverila sa Farna priaznivcom a vyzvala ich, aby sa s ňou podelili o vlastné zásady, rituály a heslá, ktorými sa riadia. Odpovede, ktoré sa napriek typickému klišé, v živote často osvedčia, nedali na seba dlho čakať. "Nikdy zlyhanie, vždy lekcie," stálo v jednej z nich a v ďalšej zas: "Vždy urob to, čoho sa najviac bojíš, pretože len tak sa môžeš naučiť rásť," alebo v inej: "Človek musí niečo chcieť. Musí mať pred sebou cestu, o ktorej vie, kam vedie. A pokiaľ verí, že je správna, mal by po nej ísť a nezakopávať o kamene". Od jedného fanúšika prišla aj trochu korenistejšia rada: "Môj dedo vždy hovoril: Čím viac sa v ho*ne hrabeš, tým viac smrdí". Ewa tiež prihodila svoj kamienok do studnice múdrosti: "Je silné byť na ceste k svojmu najväčšiemu potenciálu". V každom prípade je od Ewy veľmi sympatické, že namiesto prázdnych póz a siláckych rečí vedie svojich fanúšikov k životnej motivácii tým správnym smerom.