20°
Viola
18.5.2024
Dojal celý svet! Hviezdny spevák sa počas koncertu rozplakal!

Sympatický britský ryšavý spevák si aj napriek dlhoročnej speváckej odmlke, počas ktorej stihol splodiť s manželkou Cherry svoje prvé dieťa, drží popularitu a najmä náklonnosť obrovského publika po celom svete. Azda za to môže okrem nevídaného talentu aj jeho sympatický zjav a "človečina", ktorú z jeho hudby a textov, ale aj z neho samotného cítiť na kilometre. Citlivú dušu v sebe nezaprel ani na nedávnom živom vystúpení na počesť nedávno zosnulého, azda najznámejšieho austrálskeho hudobného magnáta Michaela Gudinskeho.

Spevák Ed Sheeran spustil plač počas živého vystúpenia na počesť zosnulého Michaeal Gudinského, jedného z najvplyvnejších osobností v hudobnom priemysle, ktorá sa konala v aréne Roda Lavera v austrálskom Melbourne. Uprostred piesne, ktorú napísal pre svoju maličkú dcéru Lyru sa Ed pod vplyvom silných emócií neudržal slzám a musel si dokonca spraviť prestávku.

Ed Sheeran sa na pódiu, kde si v ten večer zaspieval aj s austrálskou megahviezdou Kylie Minouge, ukázal v obleku, s typickým úsmevom a gitarou v rukách, aby si niekoľkými piesňami uctil svojho priateľa a zároveň šéfa úspešného austrálskeho hudobného vydavateľtsva Mushroom Records, Michaela Gudinskeho. V repertoári sa exkluzívne objavila aj Edova horúca novinka s názvom Visiting Hours, ktorú dokončil iba týždeň pred vystúpením. To však nečakane nabralo celkom iný, emotívny rozmer. Ed sa pod náporom emócií rozplakal a po odspievaní sa musel upokojiť sa v útrobách melbournskej arény.

Pripravte si vreckovky, Edove emotívne vystúpenie k piesni Visiting Hours začína vo videu v 11. minúte a 40. sekunde:

Nielen smrť jeho priateľa, pietna atmosféra v aréne, ale aj samotný text, v ktorom Ed emotívne spieva o tom, ako žiada svojho nebohého starého otca o radu, ako čo najlepšie vychovať svoju dcérku Lyru, vyvolali búrku emócii v spevákom citlivom srdci. "Prial by som si, aby malo nebo návštevné hodiny a mohol by som ti ju ukázať a povedať ti novinky o tom, ako rastie. Veľmi by som si želal, aby si ju mohol stretnúť," znejú dojemné slová venované Edovmu starému otcovi v texte piesne, a azda aj preto sa azda každý v publiku vedel vžiť do pocitov, ktoré speváka premohli.

Po emotívnom vystúpení sa Ed našťastie rýchle otriasol a opäť rozdával úsmevy:

Príspevok, ktorý zdieľa EDsSoundwaves ?? (@edssoundwaves)

Ešte pred prednesom samotnej piesne však ostrieľaný spevák a hudobník početné publikum sám varoval: "Nikdy som nebol takýto nervózny, som naozaj veľmi nervózny. Takže sa ospravdelňujem, ak pokazím text, alebo čokoľvek iné." Napokon sa však mnohí zhodli, že voľným priechodom emócií svoje vystúpenie nielenže nepokazil, ale mu dodal ohromnú dávku autenticity. Napokon sa Ed s typickou skromnosťou organizátorom aj divákom poďakoval a odkázal, že si veľmi váži, že napriek ťažkým podmienkam na vstup do Austrálie dostal možnosť vystúpiť na spomienkovom koncerte pre Michaela. "Neberiem to ako samozrejmosť, všetku tú námahu dostať ma sem, veľmi si to vážim," vzdal spevák hold organizátorom koncertu. Azda aj pre Edovu skromnosť a pokoru, ktorú si zachoval napriek obrovskej sláve a úspechu, ho fanúšikovia po celom svete zbožňujú a čakajú, kedy ohlási svoj návrat na scénu.