19.4.2024
Za krízou vo vzťahu speváčky má byť NEVERA! TOTO je objekt túžby záletného snúbenca!

To čo sa zdalo byť iba "bežnou" krízou vo vzťahu hviezdnej Jennifer Lopez a bývalého športovca Alexa Rodrigueza nabralo zrazu na obrátkach. Mnohí fanúšikovia dúfali, že sa minulotýždňové informácie nepotvrdia a pár bude naďalej pokračovať v v plánovaní veľkolepej svadby. Avšak nové informácie z okolia páru indikujú, že speváčka už stratila ku svojej polovičke dôveru a ich vzťah je kvôli údajnej športovcovej nevere odsúdený na zánik. Objavili sa totiž tvrdenia, že si posielal erotické správy s viacerými ženami zo šoubiznisu.

Speváčka Jennifer Lopez (51) má neverných mužov plné zuby a podľa informácii zdroja denníka The Sun už vraj nie je ochotná odpustiť ďalšiemu záletníkovi podobný podraz a potupu. Oficiálne síce rozchod s niekdajšou bejzbalovou hviezdou Alexom Rdriguezom (45) nepotvrdil ani jeden z nich, ale blízki priatelia speváčky sú presvedčení, že ich rozprávkovej láske zazvonil zvonec.

Iba nedávno speváčku z latinsko-americkými koreňmi obviňovali z prehnaných úprav jej fotiek, ktoré boli od reálneho výzoru speváčky na míle vzdialené, no zdá sa, že podobný "filter" používala aj na jej vzťah s A-Rodom. Ten sa totižto podľa príspevkov speváčky zdal byť dokonalý ako z romantického filmu, no realita je zrejme  celkom iná. "Jennifer má pocit, že už Alexovi viac nemôže veriť, už sa nenechá ďalej strápňovať. Tieto posledné klebety o jeho nevere boli poslednou kvapkou v pohári, každý kto ju pozná vie, že si zaslúži viac," prezradil denníku nemenovaný zdroj z blízkeho okolia speváckej divy potom, ako sa prevalil jeho údajný blízky vzťah s reality šou hviezdičkou Madison LeCroy, či britskou playmate Zoey Gregory.

Jennifer Lopez na premiére filmu Second Act:

​Samotná Madison síce kontakt s Alexom priznala, no stojí si za tým, že prebehol iba prostredníctvom správ na Instagramovom účte a nikdy sa nestretli. "Pokojne ma posaďte na detektor lži. Nikdy som neletela na Miami. Áno, kontaktoval ma, písali sme si, no okrem toho tam nič iné nebolo. Nikdy som sa s ním fyzicky nestretla, nedotkla som sa ho," tvrdila televíznej reality šou Madison potom, čo ju iný účastník obvinil z toho, že rozbíja vzťahy a spáva s bývalým hráčom baseballovej ligy, čím narážal práve na Rodrigueza. JLo a Alex medzitým vydali oficiálne vyhlásenie, v ktorom rozchod popreli, zároveň však priznali problémy. "Všetky správy sú nepresné. Spoločne však na niektorých veciach pracujeme," znel ich sobotný odkaz médiám.

Laškovanie Alexa s americkou kráskou Madison LeCroy malo byť poslednou kvapkou v pohári trpezlivosti speváčky JLo:

Príspevok, ktorý zdieľa Madison LeCroy (@madison.lecroy)

Podľa blízkeho priateľa má JLo šťastie na "zlých chlapcov". Napriek tomu, že je sebestačná, sebavedomá a úspešná, často skončí po boku muža, ktorý si ju prestane vážiť. Podobné epizódy s neverou si už zažila počas 5-ročného vzťahu s o 18 rokov mladším zajačikom, tanečníkom Casperom Smartom, ktorého pri nevere dokonca osobne načapala. Neverný jej bol ešte na prelome milénií aj raper Puff Daddy, s ktorým sa po dvoch rokoch a niekoľkých neverách rozišla v roku 2001. Zdá sa, však, že JLo sa z chýb nepoučila, keďže aj Alex bol už v živote raz ženatý, so Cynthiou Scurtis sa rozišiel ešte v roku 2008 a má s ňou dve dcéry. Nuž a nebolo žiadnym tajomstvom, že jeho vtedajšia manželka, okrem iného, nestrpela ani jeho početné mimomanželské vzťahy. Evidente platí, že starého psa novým kúskom nenaučíš, ani čo sa týka vernosti.