20.4.2024
Pred mesiacom bojoval o život, TAKTO je na tom Dalibor Janda dnes!

Pred mesiacom obletela Česko aj Slovensko poriadne nepríjemná správa. Sympatický spevák s nezameniteľným "chrapľákom", 67-ročný Dalibor Janda, sa ocitol vo vážnom stave v nemocnici. Lekári museli po srdcovom zlyhaní doslova bojobť o jeho život, no našťastie, úspešne. Teraz sa už len musí jeho organizmus zoceliť.

Aj v tejto pohnutej dobe, plnej strachu z nebezpečného vírusu a nespokojnosti kvôli reštrikciám, sa dajú nájsť aj dobré správy. Ešte prednedávnom bol známy spevák Dalibor Janda (67) v akútnom ohrození života hospitalizovaný v nemocnici na intenzívnej koronárnej jednotke. Jeho dcéra Jiřina (32) mala o neho a jeho život obrovský strach, nečudo. Teraz má už dôvod na spokojnosť, otca prepustili z nemocnice začiatkom februára do domácej liečby, kde sa cíti medzi najbližšími najlepšie, píše portál Extra.cz.

Spevák musel v nemocnici podstúpiť až dve operácie srdca, vďaka ktorým sa môže opäť tešiť zo života. Uvedomuje si, ako zle na tom bol, a preto sa teraz snaží v rámci rekonvalesencie vnímať len to pozitívne kvôli svojej narušenej psychickej rovnováhe. "Momentálne sa snažím relaxovať a dávať sa do psychickej pohody, čo je teraz pre mňa najdôležitejšie. Pozerám na staré české filmy a komédie, áno, to bola zlatá éra," odkázal zvesela na sociálnej sieti svojim fanúšikom. Mobil zatiaľ nepoužíva, pretože teraz potrebuje hlavne pokoj a kontaktuje sa len so svojimi najbližšími doma.

Jandove hity si pospevuje už niekoľko generácií fanúšikov:

​Kvôli tým, ktorí sú zvedaví, ako sa má spevák po operáciách, sa Expres spojil s jeho dcérou Jiřinou, aby o tom niečo prezradila ich čitateľom. "Rekonvalescencia prebieha v pohode, všetko ide dobrým smerom. Vyzerá to nádejne. Teraz to má otec náročné v tom, že musí chodiť na rôzne kontroly, záťažové testy a podobne. A inak veľa odpočíva, robí si na hudbe, chystá cédečko, ale je veľmi v pokoji," ochotne prezradila podrobnosti a ešte dodala prekvapivú informáciu: "Rieši aj šport. Už ale nie je na tie hromadné. Celkom dosť ale chodí, nakoniec všetci rýchlu chôdzu odporúčajú ako najzdravšiu".

Přátelé, kamarádi a fanoušci?Moc Vás všechny pozdravuji a v prvé řadě Vám chci poděkovat za tisíce zpráv, komentářů a...

Uverejnil používateľ Dalibor Janda Utorok 16. februára 2021

Na základe pokynov lekárov musí známy pacient držať prísnu diétu, ako prezradila jeho dcéra. "Ale nie je sám, nabehli sme na ňu doma všetci. Nestravovali sme sa predtým vyslovene zle, ale teraz na jedlo dbáme ešte viac. Tučné mäso a vyprážané jedlá sa u nás dnes nenosia. Teraz chce sám trošku schudnúť. Nebol pri tele, ale ako sme nízkej postavy, tak je všetko hneď vidieť," konštatovala Jiřina s úsmevom. "Teraz je najpodstatnejšie, aby bol izolovaný kvôli hrozbe covidu. Z toho máme všetci obavu. Ten môže mať vážny priebeh, aj keď človek nezažil podobný zdravotný problém ako otec,“ uzavrela debatu a nepochybne všetci fanúšikovia držia Daliborovi palce, aby ho už nič neohrozilo.