21°
Žigmund
2.5.2024
Rozvodom prišla o milióny, aj o inšpiráciu! TOTO musela Adele podpísať exmanželovi!

Rozvod je azda to posledné, na čo myslí každý zamilovaný pár pri rozhodnutí spečatiť svoju lásku aj formálne. Na prípadný rozchod sa nedá nikdy vopred pripraviť a človeka to zabolí, či už je to po dohode vzájomnej, alebo bývalí partneri zvádzajú boj o česť, deti či majetky. V šoubiznise azda platí dvojnásobne, že čím väčšia superstar, tým dlhší a drahší rozvod ju čaká. Aj fenomenálna britská speváčka, ktorá nedávnom prekvapila veľkou fyzickou premenou, sa v roku 2019 rozhodla podať žiadosť o rozvod s otcom jej jediného syna. Ten trval dlhé dva roky a zdá sa, že sa po ňom scvrkol nielen speváčkin majetok, ale ovplyvní aj jej budúcnosť v hudbe.

Speváčka Adele (32) konečne dotiahla nepríjemný rozvod so Simonom Koneckim do zdarného konca, no nebude to zadarmo. Nielen, že jej exmanžel nadobudol rozvodom slušný majetok, no podľa informácii denníka The Sun sa rozhodol speváčke siahnuť na zdroj jej inšpirácie a zaviazať ju mlčanlivosťou o ich vzťahu.

Britská speváčka a držiteľka niekoľkých cien Grammy musela v rámci súdneho vyrovnania s manželom súhlasiť s doživotnou mlčanlivosťou o ich partnerskom, rodinnom a aj manželskom vzťahu. Adele nielenže nesmie o ich vzťahu hovoriť pred médiami, Simon ju zaviazal aj k tomu, že ich súkromie a detaily vzťahu nebudú nikdy témou jej textov a piesní.

Vystúpenia speváčky Adele sú plné emócií, je to azda aj preto, že texty jej piesní sú intímne a veľmi osobné. Aj za hitom Someone like you sa skrýva skutočný príbeh lásky:

"Svoje zlomené srdce a emočnú bolesť vedela Adele vždy skvele pretaviť do svojich piesní, ale tentokrát je to o inom. Obaja sú si vedomí, že musia svojho syna Angela chrániť, a to je dôvodom, prečo Adele súhlasila s tým, že o tomto vzťahu nebude nikdy spievať," prezradil pre spomínaný denník zdroj z blízkeho okolia slávnej speváčky.  A práve hudba je to, na čo mnohí fanúšikovia čakajú už od jej posledného albumu 25, vydaného v roku 2015. Adele je typická svojimi baladickými piesňami o nenaplnenej či neopätovanej láske a o sklamaniach vo vzťahu, a tak mnohí očakávali, že rozvodové obdobie bolo plné inšpirácie na nový album.

Adele ešte na jeseň prekvapila prvým verejným vystúpením v programe SNL po dlhých štyroch rokoch:

Príspevok, ktorý zdieľa Adele (@adele)

Speváčka sa však rozhodla vybočiť so zaužívaných zvykov a pripravovaný album, ktorý má vydať už na jar 2021, sa má údajne niesť v optimistickom duchu a bude plný nových prvkov, než na aké sú jej fanúšikovia zvyknutí. "O vzťahu so Simonom však nikdy spievať nebude, už len z úcty k nemu, ako k otcovi jej syna," dodal na záver zdroj. Avšak Adelin hlas jej natoľko jedinečný, že si môže dovoliť podobné experimenty a je takmer isté, že si fanúšikovia speváčky prídu na svoje aj pri jej štvrtom štúdiovom albume, ktorého názov a dátum vydania je však zatiaľ tajomstvom.