19.4.2024
Ewa Farna vytrela všetkým zrak! Ukázala parádnu figúru a dokonalé ploché bruško!

Kým karanténa a obmedzenia s ňou spojené sa u mnohých ľudí podpísala nielen na kondícii, ale aj na váhe, existujú aj prípady, keď platí presný opak. Mnohí ľudia museli nedobrovoľne povoliť pracovné tempo a to najmä umelci a ľudia zamestnaní v kultúre a umení. A práve nadbytok voľného času niektorí investovali do seba, do zdravej stravy, domáceho cvičenia či pohybu na čerstvom vzduchu. Aj populárna poľsko-česká speváčka a mama ročného Artura zhodila popôrodné kilá práve počas karantény.

Speváčka Ewa Farna (27) sa na sociálnej sieti fanúšikom pochválila rovno dvoma veľkými úspechmi. Okrem toho, že nahráva nový album a momentálne sa preto nachádza v štúdiu, fanúšikom odhalila netradične aj kúsok svojho tela, ktoré prezrádza, že v uplynulom roku skutočne nelenila.

Ewa Farna nikdy nepatrila medzi umelkyne, ktoré majú svoj talent potrebu kombinovať so sexy oblečením či provokatívnymi pózami na Instagrame. Aj jej nedávny príspevok z nahrávacieho štúdia preto pôsobí prirodzene a dôstojne, napriek tomu, že ide o pomerne zvodnú pózu. V popise k fotke sa prihovorila svojim poľským fanúšikom jej rodným jazykom, v poľštine.

V minulosti kritikom jej plnšej postavy poslala odkaz v podaní vtipného videoklipu k prerobenej verzii hitu All About that Base od Meghan Trainor. Vypočujte si pieseň Mám boky jako skříň v podaní Ewy Farnej:

"Dnes nahrávam vokály na môj nový album. Na túto etapu som sa už tak dlho tešila. Čakali ste na to aj vy?" napísala k fotografii, na ktorej sa aj napriek voľnému zvršku vyníma jej schudnutá postava. Radostnou správou o pripravovanom hudobnom počine tak potešila nielen dušu, ale aj oko svojich fanúšikov. Niektorí českí fanúšikovia však ostali sklamaní, keďže sa prihovárala iba vo svojom rodnom jazyku. Avšak aj tých v komentári uistila, že sa chystá album aj pre ucho českého poslucháča.

Ewa Farna prekvapila fotografiou v pre ňu niel veľmi typickej polohe, ktorá odhaľuje jej zoštíhlené krivky:

Príspevok, ktorý zdieľa Ewa Farna (@ewa_farna93)

"Bože vy ste tak nádherná, Ewička!" či "Nevieme sa už dočkať," znejú komentáre pod Ewinou odvážnou fotografiou. Mame ročného chlapčeka Artura a jednej z najúspešnejších českých speváčok to na fotografii skutočne mimoriadne sekne. Záberom zo štúdia tak vytrela zrak aj mnohým neprajníkom, ktorí na nej v minulosti za nejaké tie kilečká navyše nenechali suchú ani nitku. Ewa si však z podobných rečí nikdy veľkú hlavu nerobila, na oplátku im poslala cover verziu piesne od Meghan Trainor s názvom Mám boky jako skříň. Zdá sa, že úspešná speváčka berie kritiku so  zdravou dávkou nadhľadu, no napriek tomu pozná svoju "Achillove pätu", a nemá problém na sebe popracovať, keď to tak cíti.