26.4.2024
Robbie Williams potvrdil covid-19! Miestom, kde trávi karanténu, vyrazil dych!

Aj keď koronavírus straší ľudí všetkých vekových kategórií a nikto pred ním nie je zaručene v bezpečí, pre vačšinu, našťastie, nemá fatálne následky. Nájde sa aj veľa jedincov, ktorí o víruse v ich tele netušia až do pozitívneho výsledku na teste. Nuž a v tom sa práve skrýva nebezpečná zbraň, vďaka ktorej sa roznáša extrémnou rýchlosťou. Mnohí ľudia sa však napriek pandémii nemienia vzdať svojich cestovateľských zážitkov a túžbe po oddychu, rovnako ako britský rebel a spevák, ktorý sa rozhodol pozitívny výsledok testu rozdýchať v exotike.

Britský spevák Robbie Williams (46) sa nakazail koronavírusom a podľa informácii denníka The Sun sa karanténu rozhodol tráviť spolu s rodinou v slnečnom Karibiku. Napriek tomu však spevák údajne trávil celé dva týždne zavretý vo vile a na pláž sa mohol pozerať iba z diaľky.

Spevák spolu s manželkou Aydou a ich štyrmi deťmi po pozitívnom teste sadol do súkromného tryskáča a odletel na exotický karibský ostrov St. Barts. Tam sa pred svetom uzavrel v luxusnej vile, kde za týždeň  pobytu zaplatil takmer 110-tisíc eur. Luxusná vila tu tak aspoň čiastočne vykompenzuje skutočnosť, že sa po dobu 14 dní nemohol vybrať s rodinou na pláž či do miestnej reštaurácie.

Robbie Williams pre svojich fanúšikov pripravil počas uplynulých sviatkov niekoľko živých vystúpení. Pozrite si video k piesni Fairytales v jeho prevedení:

"Robbie bol dosť chorý. Teraz je zavretý v izolácii vo vile, kde býva so svojou rodinou. Nie je to práve to najhoršie miesto na svete na trávenie karantény, no nemôže ísť ani na pláž. V izolácii musí ostať ešte 14 dní," prezradil zdroj z blízkeho okolia speváka, ktorý tvrdí, že spevák odletel už dva dni pred Silvestrom 2020 a tak je pravdepodobné, že v týchto dňoch si už môže slobodne užívať všetky náležitosti luxusnej dovolenky. Robbie Williams napriek tomu dodržiava prísne hygienické opatrenia, fotky z rodinného výletu v Karibiku si môžete pozrieť v galérii TU.

Robbie Williams a jeho posledný album Christmas Present, ktorý stihol vydať ešte pred Vianocami 2019, o pár mesiacov neskôr ochromila svet pandémia koronavírusu:

Príspevok, ktorý zdieľa Robbie Williams (@robbiewilliams)

O prekonaní choroby a ukončenej karanténne svedčia aj fotografie spred niekoľkých dní, na ktorých spevák a jeho manželka v ochranných rúškach nasadajú na výletnú loď. Pre Robbieho to už bola za posledný rok druhá "tvrdá" karanténa. Ešte v marci 2020 sa totiž spevák s rodinou na niekoľko týždňov zo strachu z vírusu izoloval a strávil ich na neznámom mieste v švajčiarskych Alpách. Ako sa sám vyjadril, čas strávený s rodinou si mimoriadne užíva, no chýbajú mu aj fanúšikovia a svetlá reflektorov. "Niekedy mám chuť odísť z domu a robiť to, pre čo žijem a to, čo milujem," zdôveril sa ešte v minulom roku populárny spevák, ktorý svoj posledný hudobný počin, album Christmas Present, vydal ešte koncom roka 2019. Kým Robbie žije s rodinou v Británii, svoje pracovné záväzky rieši v Los Angeles, a tak nahrávanie nového albumu, žiaľ, prerušila na neurčito pretrvávajúca pandémia a s ňou súvisiace obmedzenia.