20.4.2024
Sedem mesiacov tajil hviezdny pár narodenie bábätka! Teraz priznali rovno aj jeho zaujímavé meno!

Od dvojnásobných rodičov a vychytených celebrít by sa mohli tajomstvu zachovania súkromia učiť mnohí kolegovia. Slávny americký spevák a herečka so slovenskými koreňmi dokázali totiž utajiť nielen celé tehotenstvo a pôrod ich druhého potomka, ale dlhé mesiace držali v tajnosti aj jeho meno. Až doteraz, keď sa hrdý dvojnásobný otec rozhodol ukončiť hru na detektívov a fanúšikom prezradil jeho exotické meno.

Spevák a herec Justin Timberlake potvrdil v populárnej šou Ellen DeGeneres nielen pohlavie a približný dátum narodenia jeho druhého potomka, ale prezradil aj jeho meno, ktoré má svoj základ v hebrejskom jazyku.

Herečka Jessica Biel, ktorej pradedo pochádzal zo slovenskej obce Porúbka, sa v júli 2020 stala po druhýkrát mamou. Manželský pár to síce 16. júla 2020 naznačil na Instagrame tajomným komentárom k fotografii v znení "Leto bude tento rok vyzerať trochu inak", no nikdy nový prírastok oficiálne nepotvrdili. Otecko Justin tak urobil exkluzívne vo videorozhovore so svojou kamarátkou Ellen, ktorá, mimochodom, o tehotenstve vedela ako jedna z mála takmer od samého začiatku.

Justin a Jessica sú harmonický pár, to, že o zábavu u nich je núdza predviedli aj v aute cestou na odovzdávanie cien Zlatý glóbus:

"Pamätám si, spomenula som si na náš Facetime hovor. Spýtal si sa ma, či chcem vedieť tajomstvo, a potom vstúpila Jessica do izby a ty si jej položil ruku na bruško," zaspomínala si Ellen počas rozhovoru a Justin súhlasne prikývol a potvrdil, že bola jedna z prvých ľudí mimo členov rodiny, ktoré o ich sladkom tajomstve vedeli. "No tak teraz mi približne povedz jeho meno a ako je starý," prekvapila vtipnou otázkou obľúbená moderátorka. "Približne? No poviem ti jeho meno. Volá sa Phineas a je úžasný a rozkošný a nikto teraz kvôli nemu nespí. Sme sa neho veľmi vďační a veľmi šťastní," prezradil sympatický spevák, ktorý sa však musel ešte v roku 2019 vysporiadať s poriadnym škandálom.

Justin Timberlake prezradil Ellen DeGeneresovej po siedmich mesiacoch od narodenia meno ich malého synčeka:

Príspevok, ktorý zdieľa Ellen DeGeneres (@theellenshow)

Paparazzi ho totiž nachytali flirtovať a vymieňať si dotyky s hereckou kolegyňou Alishou Wainwright. Talentovaný umelec sa vtedy za svoje správanie verejne ospravedlnil, svoje konenie vysvetlil aj alkoholom, ktorý v daný večer popil. Herec, ktorý je známy tým, že verejne nerieši svoje súkromie vtedy urobil výnimku a svojej manželke Jessice  vyznal lásku pred celým svetom.

Zdá sa, že ich uzmierovanie prinieslo svoje ovocie, a to aj v podobe malého Phineasa, ktorého meno v hebrejskom jazyku značí veštca či proroka. Azda aj ich podarenej rodinke zaručí malý "veštec" naďalej pevné manželstvo a harmonickú rodinnú atmosféru.