Zbavil sa tetovania?! Komplet potetovaný spevák nemá na sebe zrazu ani čiarku!

05.01.2021 10:33 Topstar.sk Hudba

Tetovanie je dnes takmer bežnou súčasťou imidžu mnohých mladých ľudí, tak medzi celebritami, ako medzi bežnými ľudmi. Sú aj takí, ktorí sa rozhodli tetovaním ozdobiť vačšinu povrchu svojho tela či tváre. Takýto zásah je v podstate nezvratný a prípadné odstránenie laserom je nielenže veľmi bolestivé, drahé, ale nezaručuje ani 100-percentný výsledok. Avšak existujú triky, ktorými sa dá celkom slušne zakamuflovať.

Americký spevák Justin Bieber je okrem hudby a niekdajších škandálov známy aj početnými tetovaniami na svojom tele. Tie si nechal nedávno komplet "odstrániť" pre nakrúcanie videoklipu k piesni Anyone. Ten tematicky ladil s motívom slávneho filmu Rocky so Silvestrom Stallonem v hlavnej úlohe.

Aj keď sa Justin svojou fyzičkou môže iba ťažko rovnať svalovcovi Stallonemu, aby sa však Rockymu aspoň trochu priblížil, rozhodol sa odstrániť svoje početné tetovania. Avšak tie zmizli v skutočnosti len za pomoci digitálnych trikov a šikovných rúk maskérov, vďaka ktorým sa jeho pokožka stala opäť nepoškvrnenou. Je však možné, že sa počítačoví experti pohrali aj s objemom jeho hrudníka a svalovej hmoty, keďže ešte na nedávnych videách na sociálnej sieti pôsobila Justinova postava viac chlapčensky ako mužne.

Pozrite si nový klip k piesni Anyone od Justina Biebera, v ktorom sa aspoň na chvíľu zbavil rozsiahleho tetovania na tele:

Spevácky talent nie je možné Justinovi uprieť, a to ani v najnovšej piesni Anyone, ktorú fanúšikom predstavil iba pár hodín po jeho vlastnom novoročnom koncerte. Pieseň je, podobne ako mnohé iné hity od Justina, o láske. Jeho partnerku si však vo videoklipe nezahrala jeho manželka Hailey, ale herečka Zoey Dutch. Avšak, ak chceli tvorcovia navodiť atmosféru filmového trháku o boxerovi z roku 1976, museli sa celkom posnažiť. O to viac, ak do úlohy Rockyho obsadili samotného speváka. Justin je síce šarmantný a príjemného vzhľadu, no do vienka dostal štíhlu, šľachovitú postavu, ktorú navyše v posledných rokoch kompletne nechal pokryť tetovaniami.

Justin je na svoje tetovania v skutočnosti pyšný, podľa jeho slov má pre neho každé význam a viaže sa k osobám či udalostiam v jeho živote. Takto si ich nechal kvôli novému videoklipu odstrániť:

Príspevok, ktorý zdieľa Justin Bieber (@justinbieber)

Justin Bieber je kanadský spevák, tanečník a skladateľ. Prvýkrát ho v roku 2007 objavil ešte ako 13-ročného  spevák Usher a jeho manažér prostredníctvom amatérských videí na Youtube a vycítili jeho potenciál. Jeho prvý komerčne úspešný hit s názvom „Baby“ je jeho doposiaľ najúspešnejším singlom. Za 13 rokov na scéne získal viacero ocenení vrátane American Music Awards v kategórii „Umelec roka“ (2010 a 2012), tri nominácie na Grammy Award, z ktorých v roku 2016 vyhral jednu v kategórii Najlepšia tanečná nahrávka za pieseň „Where Are U Now“. Justin sa v mladom veku stal prvým umelcom, ktorý presiahol hranicu celkovo 10 miliárd pozretí na svojom Vevo kanáli.

Zdroj: Instagram/Youtube.com/topstar.sk

06:15 Ranné noviny
08:35 Bez servítky