10°
20.4.2024
Britney je šťastím bez seba! Umožnili jej stráviť Vianoce so synmi, malo to byť pritom inak!

Vianoce každoročne robia radosť deťom a dospelým nielen vďaka množstvu darčekov a dobrého jedla, ale aj pocitu rodinnej súdržnosti a možnosti tráviť sviatky pokoja so svojimi milovanými. Kým pre mnohých je to samozrejmosť, jedna z najpopulárnejších popových speváčok konca 90. rokov si musí na Vianoce so svojimi deťmi počkať na každý druhý rok. Avšak tento rok sa dočkala príjemného prekvapenia.

Speváčka Britney Spears (39) sa dočkala od svojho exmanžela Kevina Federilna tieto Vianoce najkrajšieho darčeka. Ten urobil voči speváčke ústretový krok a umožnil jej stráviť s ich spoločnými synmi dva predvianočné dni. Podľa informácii portálu TMZ.com to Kevin dovolil napriek tomu, že z právneho hľadiska na to nemala tento rok nárok.

Speváčka hitov ako Baby One More Time či Toxic bola podľa spomínaného portálu úplne bez seba, keď zistila, že bude mať možnosť stráviť so svojimi synmi aj tohtoročné Vianoce. S exmnaželom sa totiž každoročne striedajú, a práve Vianoce 2019 boli podľa súdu obaja synovia u matky. Tento rok však urobil Kevin výnimku a zdá sa, že sa v ich rodičovstve črtá na svetlejšie zajtrajšky. Obom synom dovolil ich slávnu mamu navštíviť dva dni pred tohtoročnými Vianocami. Britney žije už niekoľko rokov v honosnej vile neďaleko Los Angeles a spoločnosť jej tam robí jej dlhoročný partner Sam Asghari (26). S o 13 rokov mladším modelom iránskeho pôvodu Britney randí už od roku 2016.

Pozrite si videoklip z dielne fanúšika Britney k jej vianočnej piesni My only wish. V ňom zachytáva speváčku so jej  synmi Jaydenom a Seanom:

Synovia Britney Spears, starší Sean (15) a o rok mladší Jayden, sú vo výlučnej starostlivosti otca, s ktorým sa Britney rozviedla ešte v rok u 2007. O rok neskôr však Britney postihlo neslávne známe psychické zrútenie, pri ktorom si oholila hlavu a zaútočila na paparazza dáždnikom. Táto udalosť napokon vyústila až k súdnemu odobratiu svojprávnosti a speváčka je do dnešných dní pod opatrovníctvom svojho otca Jamieho Spearsa. Kevin Federline má okrem dvoch synov s Britney Spears aj ďalšie štyri deti. Dve má s bývalou manželkou, afroamerickou herečkou Shar Jackson (44), s ktorou bol ženatý ešte predtým, ako započal vzťah so slávnou speváčkou. Od roku 2013 je Kevin ženatý s volejbalistkou Victoriou Prince (38) a má s ňou dcérky Jordan (2) a 8-mesačnú Peyton.

Britney sem-tam poteší svojich fanúšikov nejakým poriadne uleteným videom, ktorého pointu pozná azda iba ona sama. Toto video s priateľom Samom pre nich pripravila na tohtoročné Vianoce:

Príspevok, ktorý zdieľa Britney Spears (@britneyspears)

Posledné roky však speváčka bojuje o zmenu v opatrovníctve, snaží sa žiť usporiadaný život a dokázať súdu, že je schopná za svoje rozhodnutia, kariéru či majetok zodpovedať sama. Po odporúčaní jej právnika Sama Inghama sa s otcom Jamiem speváčka nerozprávala už od augusta 2020. Vtedy začali súdne pojednávania o zrušení opatrovníctva no, žiaľ, zatiaľ v neprospech Britney. Jej otec Jamie naďalej ostáva jej opatrovníkom a tvrdí, že svoju dcéru miluje a veľmi mu chýba. "Chce svoju dcéru chrániť pred ľudmi, ktorí jej chcú ublížiť a chcú ju iba využiť vo svoj prospech," odkázal prostredníctvom právnika 68-ročný otec speváčky, ktorí je však terčom kritiky mnohých jej fanúšikov. Ťažké srdce na neho majú najmä predstavitelia hnutia Free Britney, ktorí naopak tvrdia, že je to on, kto svoju dcéru celý život iba využíval pre peniaze a ubližoval jej napríklad aj tým, že ju separoval od spoločnosti a bránil jej v styku s vlastnými synmi, kamarátmi či kolegami. Najdôležitejšie však je, že sa po ťažkom období Britney opäť usmieva a môže sa tešiť z blízkosti jej milovaných detí už druhé Vianoce.